۰ نفر

گزارش المیادین از بایدن در تل آویو؛ حتی یک کلمه هم صحبت ایران نشد + تصاویر

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 653089
گزارش المیادین از بایدن در تل آویو؛ حتی یک کلمه هم صحبت ایران نشد + تصاویر

رئیس جمهور آمریکا پس از ورود به فرودگاه بن‌گوریون در اراضی اشغالی بدون اشاره به موضوع ایران، در سخنانی گفت: روابط عمیقی میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا هم اکنون وارد فرودگاه بن‌گوریون واقع در اراضی اشغالی شد.

پس از فرود هواپیمای «اِیر فُرس وان» و خروج «بایدن» از آن، مراسم استقبال از وی با حضور «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و «نفتالی بنت» نخست وزیر پیشین این رژیم آغاز شد.

جو بایدن

«اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی در سخنانی دراین مراسم مدعی شد: چالش‌ های امنیتی ایجاد شده از سوی ایران که اسرائیل و همسایگانش را تهدید می‌ کند، بررسی می شود.

هرتزوگ

«یائیر لاپید» نخست‌ وزیر موقت رژیم صهیونیستی هم در سخانی ادعا کرد: نیازمند تشکیل ائتلاف جدیدی که برنامه هسته‌ ای ایران را متوقف کند در دیدارهای امروز مورد بحث قرار می گیرد.

لاپید

«جو بایدن» پس از ورود به اراضی اشغالی در مراسم استقال در سخنانی گفت: این نخستین سفر من به اسرائیل در زمان ریاست جمهوری من است. روابط ما با اسرائیل بسیار قوی‌ تر و عمیق‌ تر از قبل است. با اسرائیل در تلاش برای تقویت سامانه‌ های دفاعی از جمله سامانه گنبد آهنین و نیز سیستم لیزری خواهیم بود. در این سفر، پیرامون حمایت همیشگی خود از راه حل تشکیل دو کشور بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. ما به دنبال صلح هستیم و اجازه تکرار اشتباهات گذشته را نمی‌ دهیم! روابط عمیقی میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد. برای صلح و ثبات در منطقه تلاش می کنیم!

المیادین پس از اتمام سخنان جو بایدن در خبری فوری اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مراسم استقبال در فرودگاه بن گوریون حتی یک کلمه هم به موضوع ایران اشاره نکرد.

جو بایدن1