۰ نفر

بازداشت کارگر خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۴۹
کد خبر: 582101
بازداشت کارگر خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی

رسانه‌های عبری ادعا کردند که شاباک کارگر خانه بنی گانتس را به اتهام جاسوسی برای گروه هکری منتسب به ایران دستگیر کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسانه‌های عبری امروز (پنجشنبه) به نقل از شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مدعی شدند که کارگر خانه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی برای گروه هکری منتسب به ایران دستگیر کرده اند.

بر اساس گزارش جروزالم پست، پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد که کارگر دستگیر شده با گروه هکری «سایه سیاه» ارتباط داشته و پیشنهاد داده که اطلاعات گانتس از جمله اطلاعات محرمانه در رایانه او را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات نظامی گفت که فرد بازداشت شده عمری گورن، ۳۷ ساله و اسرائیلی است.

این شبکه تلویزیونی به نقل از منابع پلیس و سرویس امنیتی شاباک، ادعا کرد که این کارگر به طور خودجوش از طریق پیام رسان تلگرام با این گروه هکری ارتباط برقرار کرده و پیشنهاد جاسوسی از بنی گانتس را با نصب یک برنامه جاسوسی در رایانه او داده است.

کان در ادامه ادعا‌های خود اعلام کرد که در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که متهم برای نشان دادن حسن نیت خود به این گروه، از منزل این وزیر صهیونیست عکسبرداری و فیلم برداری کرده و ارسال کرده است.

تصاویر و فیلم‌هایی که این متهم تهیه کرده است، شامل تصاویری از دفتر گانتس، رایانه او، عکس‌های شخصی او و خانواده اش، جعبه‌ای که نشان ارتش رژیم صهیونیستی روی آن دارد، گاو صندوق، صورت حساب‌های مالی او و ... است.

این متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و کیفرخواستی علیه او در دادگاه منطقه «لاد» تنظیم شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همواره ادعا می‌کنند که گروه هکری «سایه سیاه» وابسته به ایران است.