۰ نفر

اتهام زنی اسراییل به ایران

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵
کد خبر: 549931
اتهام زنی اسراییل به ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعا‌های بی‌اساسی، جمهوری اسلامی ایران را پشت پرده حمله به کشتی این رژیم در دریای عمان معرفی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعیست اطلاعات امنیتی در اختیار دارد که حاکی از دست داشتن ایران در حمله به کشتی این رژیم در دریای عمان است.

نفتالی بنت، همسو با دیگر مقامات رژیم صهیونیستی و بدون ارائه هیچگونه ادله‌ای در اثبات ادعای خود، امروز (یک‌شنبه) مدعی شد: اطلاعات امنیتی که در دست داریم نشان می‌دهد ایران به کشتی اسرائیلی حمله کرده است.نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ادعاهایش این را نیز افزود: ما به شیوه خود پیاممان را به ایران منتقل خواهیم کرد.

پیشتر نیز کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد که مقامات صهیونیستی طرحی را در واکنش به هدف قرار دادن کشتی صهیونیستی «ام تی مرسر استریت» که در دریای عمان هدف قرار گرفت، تدوین کرده اند.

نفتکش «ام تی مرسر استریت» روز پنجشنبه در شمال اقیانوس هند هدف حمله هوایی قرار گرفت و دو خدمه آن کشته شدند. در حالی که هنوز هیچ گروه یا کشوری مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است. گفته می‌شود طی این حمله، یک شهروند رومانیایی و یک شهروند انگلیسی کشته شده‌اند.