۰ نفر

در پیام‌هایی توییتری؛

ترامپ: در انتخابات تقلب شده است

۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰:۲۴
کد خبر: 490553
ترامپ: در انتخابات تقلب شده است

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر تأکید کرد: در انتخابات تقلب شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اخبار رسانه‌های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیامی توییتری به موضع‌گیری در این خصوص پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: شاید بزرگترین تفاوت میان انتخابات سال ۲۰۱۶ با ۲۰۲۰ شبکه خبری فاکس نیوز است؛ علیرغم اینکه آرای من از ۶۳ میلیون به ۷۵ میلیون رسید و این افزایش ۱۲ میلیونی رأی یک رکورد بود. ۳ میلیون رأی اوباما در سال ۲۰۱۲ کاهش یافت و او پیروز شد.

وی در ادامه تأکید کرد: در انتخابات تقلب شده است!

3631172

«دونالد ترامپ» در توییت دیگری اضافه کرد: نمی‌توانم باور کنم که فاکس نیوز در رتبه بندی چقدر بد عمل می‌کند. آنها درست بازیچه دستان دموکرات‌های رادیکال چپ‌گرا شدند و اکنون در برزخ و ناباوری هستند. فاکس نیوز دیگر کارش تمام است. واقعاً متاسفم.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه‌چینی علیه هم متهم کرده‌اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می‌دهد.