۰ نفر

میون این همه داستان، بیمه‌ات رو چطور می‌گیری؟!

۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 337633
میون این همه داستان، بیمه‌ات رو چطور می‌گیری؟!

شلوغی‌های نزدیک عید، خیابان‌های قفل از ترافیک، مترو و اتوبوسی که مملو از جمعیت است و دربستی‌هایی گران‌تر از همیشه. خریدهایی که باید انجام شوند، زمانی که باید صرف خانه تکانی شود و درگیری‌های تمام‌نشدنی محل کار. در میان تمام این اتفاقات و مشغله ها و درگیری‌ها، تمدید بیمه اتومبیل، هم به دردسرهای پایان سال اضافه می‌کند و هم هزینه زیادی را در ماه‌های پایانی سال به افراد تحمیل می‌کند.

آمارها نشان می‌دهد که دو ماه پایانی سال، یعنی ماه‌های بهمن و اسفند، زمان‌های اوج تمدید بیمه‌نامه هستند. در واقع تعداد زیادی از بیمه‌نامه‌های شخص ثالث در دو ماه آخر سال و در بحبوحه فعالیت‌های پایان سال به اتمام می‌رسد، و با توجه به این موضوع سهولت فرآیند انتخاب و خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، برای افراد حائز اهمیت است.

بیمه‌بازار، سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه به خوبی در تبلیغات پایان سال خود، بر حل این مشکلات تاکید کرده است. مشکلاتی که حل کردن آنها در این روزهای شلوغ امتیاز مهمی محسوب می‌شود.

تبلیغات محیطی بیمه‌بازار این روزها در واگن‌های مملو از جمعیت مترو، با جمله «میون این همه داستان، بیمه‌ات با بیمه‌بازار» به چشم می‌خورد و به این موضوع اشاره دارد که در این روزهای پرمشغله، می‌توانید بیمه خود را راحت‌تر از همیشه و با صرف کمترین زمان ممکن خریداری کنید. با سفارش آنلاین از بیمه‌بازار، بهترین انتخاب را خواهید داشت و با سیستم ارسال سریع و رایگان، وقتتان نیز در ترافیک برای دریافت بیمه‌نامه هدر نخواهد رفت. بیمه‌بازار در تبلیغات متفاوتش در واگن‌های مترو، شرایط مختلفی را به تصویر می‌کشد که افراد در آن بیمه‌نامه خود را دریافت می‌کنند و با این تصویرسازی جذاب، به بهترین شکل بر سرعت ارسال بیمه‌نامه‌های خود تاکید می‌کند.

بب

کمپین پایان سال بیمه‌بازار، علاوه بر تبلیغات محیطی، شامل کدهای تخفیف بیمه شخص ثالث و بدنه، ارائه تخفیفات ویژه شرکت‌های بیمه خاص و پیشنهادهای ویژه خرید در برخی از روزهای پایان سال است. بیمه‌بازار تلاش دارد تا با ارائه سرویس‌های ویژه‌ای مانند فراهم کردن شرایط مقایسه و انتخاب بهترین بیمه، ارسال رایگان و سریع به تمام استان‌ها و پشتیبانی و مشاوره رایگان، فرآیند خرید بیمه را برای کاربران خود ساده‌تر و اثربخش‌تر کند.

تمدید سریع بیمه‌نامه در بیمه‌بازار

از مزایای خرید آنلاین بیمه، امکان یادآوری شما پیش از موعد سررسید بیمه ثالث و بیمه بدنه خودرو شما است. سایت بیمه بازار علاوه بر یادآوری موعد سر رسید بیمه چند روز قبل از اتمام بیمه، امکان تمدید سریع بیمه‌نامه قبلی شما را نیز فراهم ساخته است. افرادی که بیمه‌نامه قبلی خود را از بیمه‌بازار تهیه کرده باشند، می‌توانند تنها با یک کلیک و بدون طی کردن مجدد فرآیند خرید بیمه خود را با همان شرایط تمدید کنند. اطلاعات خودرو و همچنین بیمه‌نامه قبلی شما در وب‌سایت بیمه‌بازار موجود بوده و برای تمدید بیمه‌نامه، نیازی به وارد کردن دوباره این اطلاعات نیست.

ببب

برای مثال، جهت خرید بیمه شخص ثالث پراید در بیمه بازار،  در صورتی که بار اولی است که خرید انجام میدهید، لازم است بعد از مقایسه قیمت بیمه و شروع فرآیند خرید، تصویر کارت ماشین و تصویر بیمه نامه قبلی را بارگذاری کنید. اما برای تمدید بیمه شخص ثالث که در بیمه‌بازار خریداری نموده‌اید، نیازی به طی کردن این مراحل نبوده و تنها با یک کلیک، می‌توانید بیمه‌نامه خود را با همان شرایط قبلی تمدید کنید.

در صورتی که قصد تغییر اطلاعات بیمه‌نامه و یا مشخصات فردی خود را دارید می‌توانید به آسانی نسبت به ویرایش آن اقدام کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیمه نامه خود را تمدید کنید.