افراد حقیقی امروز ۱۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ حقیقی‌ها امروز حدود ۱۷۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

ارزش کل معاملات خرد ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۵ درصد یعنی ۱۵ هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱ درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فلزات اساسی"، "استخراج کانه‌های فلزی" و "محصولات شیمیایی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "محصولات غذایی و آشامیدنی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وبصادر» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وپارس »، «وآیند» و «وگردش» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک پارسیان‌ با برتری ۲۰۰ میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۳ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بود.

ورود پول حقیقی به بورس 99.6.26

تغییر مالکیت سهام 99.6.26