۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مجمع عمومی فوق‌العاده «سخزر» افزایش سرمایه 117 درصدی را تصویب کرد

۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹
کد خبر: 340845
 مجمع عمومی فوق‌العاده «سخزر» افزایش سرمایه 117 درصدی را تصویب کرد

مجمع عمومی فوق‌العاده سیمان خزر برای سال(دوره) مالی منتهی به 29 اسفندماه سالجاری برگزار و افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهام‌داران، آورده نقدی و سود انباشته را تصویب کرد.

اقتصاد آنلاین - رامین بیات؛ «سخزر» با توجه به تصویب مجمع عمومی و موافقت سازمان بورس، سرمایه خود را از 23 به 50 میلیارد تومان و به میزان 117 درصد به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی افزایش می‌دهد.

 در همین رابطه، سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: «در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران(مصوب آذرماه1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان خزر(سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشد و افزایش سرمایه از نظر این سازمان بلامانع است.»

 از سویی با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند ماه 97، افزایش سرمایه سیمان خزر از محل مطالبات حال شده سهام‌داران، آورده نقدی و سود انباشته تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت نخواهد رسید.  

این در حالیست که شرکت‌های سیمانی این روزها نسبت به ماه گذشته، با افت روبرو بوده‌اند، حال باید دید تا پایان سال آیا سیمانی‌ها می‌توانند به روزهای خوب خود بازگردند.