۰ نفر

پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت سالگرد تاسیس این بانک

۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۸
کد خبر: 323049
پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت سالگرد تاسیس این بانک

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی با تبریک سالگرد تاسیس این بانک از اهتمام تمامی کارکنان برای صیانت از اعتماد و سرمایه مشتریان،سپرده گذاران و سهامداران تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

 29 آذرماه 1358 سالروز تاسیس بانک تجارت و یادآور آغاز فعالیت یکی ازبزرگ ترین بانک های تجاری کشورمان است.

 اکنون در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس این بانک بزرگ، دستاوردهای ارزشمند در بازار پول و توفیق در بازار سرمایه، نشان از افزایش اعتماد مشتریان و فعالان اقتصادی کشور به بانک تجارت دارد .

این بانک به ‌عنوان یک بنگاه ‌اقتصادی مسئولیت پذیر در واپسین روزهای اردیبهشت ماه سال1388 با عرضه سهام خود در بازار سرمایه رسما به جرگه بانک های خصوصی کشور ملحق شد و در حال حاضر نیز یکی از سازمان های بزرگ مالی در بورس کشور محسوب می شود. بی گمان در این مسیر دشوار اعتماد و همدلی مشتریان ارجمند، سپرده گذاران و سهامداران معزز پشتیبان ماست و هر آن چه که امروز به عنوان موفقیت در کارنامه بانک تجارت ثبت گردیده مرهون حمایت های بی دریغ مشتریان بزرگواری است که فرصت خدمتگزاری صادقانه را برایمان فراهم آورده اند.

به پاس این اعتماد، متعهدیم تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف عالیه بانک وصیانت ازمنافع سپرده گذاران به کار بگیریم و در طلیعه چهلمین سال حضور بانک تجارت در اقتصاد کشور به پشتوانه همکاران خدوم دراین بانک، مصمم هستیم با ارائه بهترین و کارآمد ترین خدمات بانکی در حوزه بانکداری الکترونیکی، پیشرو بودن در صدور انواع ضمانت نامه ارزی و ریالی، بازدهی مثبت نماد بانک در بازار سرمایه و ارائه طرح تسهیلات آنی، در مسیر پویایی و بزرگی گام برداریم تا  شما مشتریان و سپرده گذاران محترم همچنان سهامدار موفقیت فردای بانک باشید.

رضا دولت آبادی