۰ نفر

نعمت زاده: منابع بانکی محدود است‌

۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۷
کد خبر: 164611
نعمت زاده: منابع بانکی محدود است‌

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:تولیدکنندگان موضوع صادرات را جدی بگیرند و حتما آن را دنبال و تکیه بر منابع خود و شرکا را در اولویت قرار دهید.

محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در نشست با سرمایه‌گذار فولاد خلیج فارس واقع در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز اظهار داشت: صنعت مورد حمایت دولت است و استاندار خوزستان یک استاندار علاقه‌مند به تولید است اما مابقی مسئولان نیز از تولید حمایت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود: با توافقات انجام شده با وزارت راه منابع مورد نیاز برای تکمیل زیر‌ساخت‌های ‌جاده، پل و زیر‌گذر در حال تامین است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به تولید‌کنندگان‌ گفت: تولید‌کنندگان موضوع  صادرات را جدی بگیرند و حتما آن را دنبال و تکیه بر منابع خود و شرکا را در اولویت قرار دهند.

وی عنوان کرد: با تصویب قانون  رفع موانع تسهیل در مورد طرح‌ها و سرمایه در گردش دیگر نیازی به وثیقه و ضمانت‌های بانکی نیست ‌که خوشبختانه این مصوبه از ابتدای امسال عملیاتی شده است.

نعمت‌زاده تصریح‌کرد: منابع بانکی محدود است‌ و به تولیدکنندگان پیشنهاد می‌کنم که از امتیازی که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده ‌استفاده کنند.

وی افزود: کشورهای همسایه به تولیدات مرغوب نیاز دارند و شما تولید‌کنندگان با تولید خوب صادرات خود را توسعه دهید  و امیدوارم که تولیدات با یک افزایش 70 تا 80 درصدی همراه باشد.