۰ نفر

قالیباف: بیماران صعب العلاج صاحب کارت سلامت رایگان می شوند / صددرصد هزینه های درمان بیماری های خاص پرداخت خواهد شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 629212
قالیباف: بیماران صعب العلاج صاحب کارت سلامت رایگان می شوند / صددرصد هزینه های درمان بیماری های خاص پرداخت خواهد شد

رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اقدامات انجام شده برای کاهش هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج، گفت: امسال با کمک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پیگیری های جدی پول خوبی برای کارت سلامت بیماران صعب العلاج در نظر گرفتیم که صد درصد هزینه درمان آن ها پرداخت می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه درباره مسئله بیمه بیماران خاص و صعب العلاج گفت: تلاش هایی که صورت گرفته در راستای قرار دادن بیماران خاص تحت پوشش صددرصدی بیمه است. 

وی ادامه داد: در این رابطه خیرین باید این افراد را شناسایی کرده و از طریق بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تحت پوشش قرار دهند، در حال حاضر هم برای 6 میلیون نفر از افرادی که بیمه نیستند منابع در نظر گرفتیم تا همه آنها بدون اخذ وجه بیمه شوند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچکس بهتر از خیرین نمی تواند مجری این کار باشد، چرا که در شهرستان ها و استان ها افراد فاقد بیمه را شناسایی و از طریق سایت بیمه آن ها را پیگیری کنند تا هزینه های درمانی آن ها نیز پرداخت شود. این نکته ای است که اگر ارتباط برقرار شود ما مصمم هستیم اتفاقات بزرگی رخ دهد به ویژه در برنامه هفتم که امسال تدوین می کنیم مسائل مذکور را نیز در نظر بگیریم.