۰ نفر

با دعوت به استفاده از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران؛

برندگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۳
کد خبر: 521911
برندگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

​برندگان مرحله اول طرح «همراهی ٢» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ٦٩ برنده مرحله اول طرح «همراهی ٢» این بانک مشخص شد و جایزه برتر این دوره به آقای ماکان نعمتی هریکنده از مدیریت شعب استان مازندران تعلق گرفت.

طرح توسعه و ترویج اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) به مناسبت شصت و نهمین سال فعالیت این بانک با عنوان طرح «همراهی٢» صاپ در چهار دوره سه ماهه با مجموع چهار میلیارد ریال جایزه نقدی از ابتدای زمستان سال ٩٩ تا پایان پاییز سال ١٤٠٠ عملیاتی می‌شود و در هر دوره به ٦٩ نفر برتر یک میلیارد ریال جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

بر اساس این طرح که با هدف ارائه بیش از پیش قابلیت‌های اپلیکیشن «صاپ» و سهولت استفاده کاربران از خدمات بانکداری غیرحضوری این اپلیکیشن عملیاتی شده، تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج میلیون ریال تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.

با پایان یافتن مرحله اول این طرح (اول دی ماه تا پایان اسفند ماه سال ٩٩)، اسامی ٦٩ دارنده بیشترین امتیازات این طرح مشخص شد که بر این اساس، جایزه برتر این دوره به ارزش ٢٠٠ میلیون ریال به ماکان نعمتی هریکنده از مازندران تعلق گرفت. مجتبی بیکی جوزم نفر دوم این طرح از استان یزد برنده ١٥٠ میلیون ریال، سجاد صالحی نفر سوم از خراسان‌رضوی برنده ٨٠ میلیون ریال، مجید بابانتاج شفیعی نفر چهارم از مازندران برنده ٥٠ میلیون ریال، مصطفی خراسانی جلال‌آبادی از کرمان و ناصر خورسندی از مازندران هر یک ٣٠ میلیون ریال و علیرضا کرمی  از کردستان، علی سلیمان‌زاده از استان اصفهان، حبیب جهانی‌پور فتیده از گیلان و رضا آزاده از استان بوشهر هر یک ١٥ میلیون ریال جایزه نقدی برنده شدند.

همچنین نفرات برتر ١١ تا ٣١ این دوره هر کدام ١٠ میلیون ریال و رتبه‌های برتر ٣٢ تا ٦٩ نیز هر یک پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

کاربران می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق نصب مستقیم اپلیکیشن صاپ و واردکردن کد معرف کاربر معرفی‌کننده (مروج)، ارسال پیام با محتوای لینک نصب اپلیکیشن صاپ، ارسال لینک اختصاصی کاربر معرفی کننده (مروج) برای نصب اپلیکیشن یا تکمیل اطلاعات پروفایل توسط کاربران اقدام کرده و امتیاز کسب کنند.

در این طرح، نصب اپلیکیشن و تکمیل پروفایل کاربری ١٠ امتیاز و هر معرفی و ترویج طرح از طریق نصب و عضویت در نرم‌افزار صاپ توسط کاربران جدید به شرط ورود کد معرف نیز ١٠ امتیاز برای کاربران خواهد داشت. بهار، تابستان و پاییز ١٤٠٠ سه دوره سه ماهه باقی‌مانده این طرح همچنان برای اجرا و اعطای جوایز ارزنده به مشارکت‌کنندگان برتر طرح «همراهی ٢» بانک صادرات ایران در نظر گرفته شده است.

انتخاب ٦٩  کاربر برتر این طرح به مناسبت شصت‌ و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران صورت گرفته است.