۰ نفر

با MBA نجات پیدا کنید!!!

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۵
کد خبر: 422611
با MBA نجات پیدا کنید!!!

تا به حال شده صدها میلیون تومان بدهی داشته باشید، اما جیب تان خالی باشد؟ شاید برای عده ای از شما اتفاق افتاده باشد. اما نکته جالب این جاست که بتوانید با جیب خالی از بدهی تان رهایی یابید! به نظر شما شدنی است؟ شاید برای تان عجیب باشد، اما واقعا شدنی است. اگر مسیری که در آن قدم می گذارید درست باشد، می توانید در کوتاه ترین زمان بدهی خود را پرداخت کنید. ما در ادامه به شما می گوییم که چطور و چگونه می توانید با قرارگیری در راهی مناسب کسب و کاری موفق را بیاندازید یا کسب و کارتان را از هرگونه مشکلی نجات دهید.

از میله های زندان تا ایده ای ناب از دوران خوش کودکی

آیا تاکنون نام بابک بختیاری به گوش تان خورده؟ یکی از موفق ترین کارآفرینان است که زندگی اش از سال 1386 تغییر کرد. او به دلیل ورشکستگی و بدهی 300 میلیون تومانی در سال 1386 به زندان افتاد. جالب است بدانید که بختیاری در هر جلسه دادگاه تقاضای برگشت و جبران خسارت می کرد، اما هیچ کس او را باور نداشت. در زندان همواره به راه های نجات می اندیشید. یک روز به یاد دوران خوش کودکی و علاقه ی زیادش به بستنی رقیق شده ای که با نی می خورد افتاد، همین اتفاق راه نجات او شد.

شعبه اول بستنی آیس پک در یکی از بهترین مناطق شهر تهران بین دو بستنی فروشی معروف با کلی وام افتتاح شد. در فرصتی کوتاه و کمتر از 6 ماه، 100 نمایندگی آیس پک در کل کشور افتتاح شد. ایده ای ناب که از ریسک به فرصت تبدیل شد و نه تنها بابک بختیاری را نجات داد بلکه از او یک کارآفرین موفق ساخت.

هرگز فراموش نکنید که دنیای کسب و کارها پر از مشکلات کوچک و بزرگ و داشت و نداشته هاست؛ این تنها نحوه ی مدیریت و تصمیم های شماست که می تواند یک کسب و کار را در شرایط مختلف به درستی هدایت کند. کنترل شرایط دست شما نیست، اما نحوه مدیریت کردن دقیقا در دستان شماست. کافیست بیاموزید که چطور باید مدیریت کنید.

شرکت در دوره ی MBA ایده های ناب را در اختیارتان می گذارد

تجربه؛ این واژه ی بسیار آشنا، تنها یکی از عوامل موفقیت در هر کسب و کاری است. شما برای ورود و پیشرفت در میدان تجارت، صرفا به تجربه نیاز ندارید، در واقع نمی توان همه چیز را از این راه بدست آورد. دنیای کسب و کار و مدیریت، تئوری، استراتژی ها، توسعه و بینش ها می توانند در موفقیت افراد اهمیت ویژه ای داشته باشد که این امور از طریق تجربه به دست نمی آید. شاید با خود بگویید که هیچ چیز نمی تواند جایگزین ارزش عملی تجارب در دنیای واقعی باشد، اما این را بدانید که دانش و تجربه تئوری نیز می توانند ارزشمند باشد.

Iii

یکی از دوره های آموزشی مدیریت، دوره MBA می باشد که به شما آموزش می دهد چطور مدیریت کنید و چگونه از هر تهدیدی پلی برای پیشرفت کسب و کار خود بسازید. دوره آموزش  MBA، به شما قدرت آنالیز قوی نسبت به مسائل مختلف می دهد و شما را آماده می کند تا در بازار کار با مسائل مختلف رو به رو شوید و قادر به حل این مسائل باشید.

تغییراتی که این روزها در اقتصاد داخلی و خارجی اتفاق افتاده، سبب شده موانع بسیاری بر سر راه مدیران و صاحبان کسب و کار قرار بگیرد. برای عبور از این موانع باید از دانش و مهارت کافی برخوردار باشید. پس شرکت در دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار و دریافت مدرک MBA را جدی بگیرید.

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شما را موفقیت همراهی می کند

خب، به عنوان فردی که به دنبال راه اندازی یا حتی توسعه یک کسب و کار است، باید بدانید که با پیشرفت ای امروز دیگر نمی توان به دانش قبلی و قدیمی خود تکیه کنید. به همین علت مراکز آموزشی و موسسات بسیاری با هدف پرورش نیروی متخصص در این زمینه، اقدام به برگزاری دوره آموزش MBA کردند که یکی از آن ها موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان است با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان.

Annotation 2020-03-06 073713

این موسسه که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور فعالیت می کند، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه دوره های آموزشی مختلف مطابق با آخرین استانداردهای آموزشی دنیا، در راستای بهبود و ارتقای سطح علمی کشور قدم بردارد. اما موضوع مهم دیگری که وجود دارد، گواهینامه پایان دوره ی این موسسه است. گواهینامه می تواند در کنار تجربه و سابقه کاری شما به کمک تان بیاید و حتی تاحدودی نگرانی شما را بابت نداشتن سابقه ی کار از بین ببرد. درباره دوره MBA نیز این مطلب صدق می کند.

این تضمین وجود دارد که شما با گذراندن دوره مدیریت عالی کسب و کار و در دست داشتن مدرک آن دیگر نگران شغل و آینده ی کاری خود نباشید؛ چه در داخل کشور و چه در خارج از آن. خصوصا گواهینامه ای که در پایان دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان دریافت می کنید از اعتبار ویژه ای برخوردار است. گواهینامه های این موسسه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و خیال شما از لحاظ معتبر بودن آن راحت می کند.

پس نگران آینده کاری خود نباشید، چرا که راه نجات شما شرکت در این دوره و دریافت گواهینامه MBA است. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفته شد، رهایی از مشکلات و مسائل مختلف شدنی است، فقط کافیست بخواهید.