۰ نفر

توسط اطلاعات سپاه صورت گرفت؛

انبار میلیاردی لوازم یدکی احتکارشده کشف شد

۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸
کد خبر: 296525
انبار میلیاردی لوازم یدکی احتکارشده کشف شد

حجم بسیار زیادی از لوازم یدکی و قطعات خودرو که در یک انبار در زاهدان دپو شده بود توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان از وجود انباری مملو از قطعات یدکی خودرو در زاهدان مطلع شدند.

بر پایه این گزارش، پس از آنکه اخبار مردمی مبنی بر اختفای حجم زیادی لوازم یدکی خودرو از طریق سامانه 114 ستاد خبری اطلاعات سپاه به دست رسید، راستی‌آزمایی و کسب صحت خبر توسط تیم‌های تخصصی سازمان اطلاعات سپاه آغاز شد.

از آنجا که برخورد سریع و قاطع با این قبیل اقدامات که باعث اخلال در بازار می‌شود، تأکید مقام معظم رهبری و خواست و اراده جدی شهروندان است رسیدگی به موضوع به‌سرعت در دستور کار قرار گرفت و ظرف مدت کمتر از 24 ساعت پس از اخذ حکم قضایی، تیم‌های عملیاتی سپاه به محل اعزام شدند.

پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه با همراهی نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعزیرات پس از ورود به انبار ذکرشده با حجم زیادی از کالاهای اختفاشده مواجه شدند که با بررسی اسناد و مدارک و فاکتورهای موجود توسط کارشناسان، اختفا و احتکار کالا محرز شد.

به همین منظور و با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد. بر اساس اظهارات کارشناسان اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ موجودی انبار دارای ارزش ریالی بیش از 30 میلیارد ریال می‌باشد و از آنجا که بیش از هزار قلم جنس در انبار موجود بود طبیعتاً روند تعیین قیمت دقیق کالاها زمان‌بر خواهد بود.

سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تشکر از همکاری ویژه شهروندان با این سازمان، خواستار ادامه همکاری بیش از پیش مردم با این سازمان از طریق تلفن شبانه‌روزی 114 ستاد خبری اطلاعات سپاه شد.