۰ نفر

قیمت شیر به نرخ قبل خود بر می‌گردد

۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۷:۵۱
کد خبر: 185892
قیمت شیر به نرخ قبل خود بر می‌گردد

سازمان حمایت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افزایش قیمت شیر دو شرکت لبنی بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته است ، بنابراین مقرر شد که محصولات آنها به نرخ سابق برگردد.

 به دنبال افزایش قیمت محدود توسط دو شرکت که بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته، در این زمینه موضوع در دستور کار واحد های تخصصی و نظارتی سازمان قرار گرفت و به دنبال انجام بازرسی و سایر اقدامات لازم مقرر شد این دو واحد قیمت های این محصولات را به قیمت سابق برگردانند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان ، بدیهی است عرضه هیچ کالای لبنی با قیمت هایی مازاد بر قیمت های سابق به هیچ عنوان مورد پذیرش این سازمان نبوده و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد. بدین وسیله از مردم درخواست می شود در صورت مواجه با هرگونه تخلف در این زمینه در بخش عرضه و فروش، موضوع را جهت رسیدگی سریع به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق شماره تلفن 124 در سراسر کشور اعلام نمایند.

همچنین به کلیه واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه کنندگان اعلام می‌شود که هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی و اخذ مجوز های قانونی ممنوع بوده و با متخلفین بر اساس قانون تعزیرات حکومتی قانون نظام صنفی و سایر قوانین مرتبط برخورد خواهد شد.