۰ نفر

وزیر جوان و جسوری که به تنهایی، یک رسانه است

۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۰۴
کد خبر: 252891

آذری جهرمی وزیر جوانی که حضورش در کابینه دوازدهم با سوالهای بسیاری همراه بود توانسته در مدت کوتاهی که از حضورش در راس وزارتخانه مهم ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گذرد به سرعت با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و به تنهایی تبدیل به یک رسانه موفق برای دولت تدبیر و امید شده است.

حضور این وزیر پر انرژی در فضای مجازی و ارتباط مستقیم با کاربران ، سعه صدر در برخورد با اظهارنظرهای بعضاً خارج از عرف برخی کاربران و استفاده به موقع از انتشار مطالب و اخباردر فضای مجازی باعث شده است هر روز در افکار عمومی حضور مثبتی را به نمایش بگذارد و همین امر تبدیل به نقطه قوت دولت  دوازدهم شده به نحوی که در تمامی سخنان رئیس محترم جمهور با مردم ردپایی از سخنان و گزارشات  این وزیر جوان دیده می شود.

شاید یکی از پر بحث ترین اقدامات این وزیر جوان، موضوع اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بود اما دیدیم که اگر جسارت ایشان در جرای طرح رجیستری نبود ، معلوم نبود شرکت سامسونگ به این سرعت برای حفظ بازار خود از اشتباهش عذرخواهی کند.

تهدید آذری جهرمی به عدم ثبت گوشی‌های سامسونگ بزرگترین حربه موفقیت آمیز این پازل بود که با نگاه هوشمندانه ایشان شکل گرفت.

این توانمندی که ترکیبی از فراست، آگاهی فنی و جرات جوانی است توانست غیرت و عزت ایرانی را حفظ کند و آنان را که به شهروندان ایران عزیز ، بی احترامی کرده‌اند مجبور به عذرخواهی کند.

استفاده از ارتباط دو سویه با کاربران و به اشتراک گذاشتن مهمترین طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت اظهار نظر کارشناسان  کاربران تحقق شعار حضور مستقیم مردم در تصمیم گیری ‌های کلان دولت است و معنی واقعی کاهش فاصله دولت و مردم.

امروز که جامعه تشنه تزریق امید است ، همه اعضا کابینه  بایستی از این روش الگوبرداری کنند تا بتوانند امید را در قشر جوان زنده کنند و حمایت مردم از دولت را تداوم بخشند.

*فعال رسانه ای در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات