۰ نفر

بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان به ۳ هزار میلیارد افزایش یافت

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۲:۱۳
کد خبر: 350692
 بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان به ۳ هزار میلیارد افزایش یافت

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه رتبه‌بندی فرهنگیان به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت گفت: یک هزار میلیارد تومان از مالیات آستان قدس به ساخت مدارس اختصاص پیدا کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، قاسم میرزایی نیکو امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم با اشاره به مشکلات و مطالبه فرهنگیان اظهار داشت: بار سنگینی از مشکلات و مطالبات فرهنگیان باقی مانده که عدم درایت و بی‌تدبیری در مورد مدیریت صندوق بازنشستگی معلمان نیز بر شدت مشکلات افزوده است.

وی با اشاره به مصوبات و فعالیت‌های مجلس برای کاهش مشکلات فرهنگیان در سال جاری بیان کرد: از جمله برنامه‌های امسال افزایش بودجه 2 هزار میلیاردی رتبه‌بندی به 3 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد یک هزار میلیارد تومان از مالیاتی که توسط آستان قدس پرداخت می‌شود به ساخت مدارس اختصاص پیدا کند ضمن اینکه چاپ هزار میلیارد اوراق مشارک برای پشتیبانی آموزش و پرورش و افزایش حقوق فرهنگیان از دیگر فعالیت‌ها است.

میرزایی نیکو در پایان خاطرنشان کرد: در مورد زمین‌های اصطلک که معروف به زمین معلمان است مقرر شده تا با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی این موضوع برای کسانی که به عنوان معلم سهمیه دارند تعیین تکلیف شود.