۰ نفر

عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌و‌گو با اقتصاد آنلاین:

خبرسازی‌ در مورد رد CFT توسط شورای نگهبان رسمیت ندارد/ فضاسازی‌‌ها در جهت تخریب این لایحه است

۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱
کد خبر: 311862
خبرسازی‌ در مورد رد CFT توسط شورای نگهبان رسمیت ندارد/ فضاسازی‌‌ها در جهت تخریب این لایحه است

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد خبرسازی هایی که از روز گذشته در مورد رد لایحه CFT در شورای نگهبان مطرح شده نه تنها رسمیت ندارد، بلکه به نظر می رسد در راستای فضاسازی برای تخریب و رد این لایحه باشد.

اقتصاد آنلاین - المیرا اکرمی ؛ علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین گفت: از روز گذشته در ارزیابی های عمومی و فضای مجازی اینگونه عنوان می شود که شورای نگهبان CFT را رد کرده است ولی خبر موثقی مبنی بر رد این لایحه نداریم و این در حالی است که شورای نگهبان هفته آینده نظر رسمی اش را در این خصوص اعلام می کند.

وی با بیان اینکه فضاسازی هایی که از روز گذشته در خصوص CFT در حال انجام است اصلا واقعیت ندارد، اظهار کرد: هنوز شورای نگهبان در مورد CFT اظهار نظر رسمی نکرده اما بنا به اعلام معاون پارلمانی رییس جمهور، جلسه ای که مقامات ارشد دولت اعم از معاون اول رییس جمهور، مسئولان وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات با این شورا داشته اند جلسات مفید و اقناعی برای شورای نگهبان بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پیش بینی ما این است که شورای نگهبان ایرادات شکلی به لایحه CFT بگیرد و به مجلس منعکس کند، اما فرآیند قانونی این است که بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، مجلس نظرات واصله را ارزیابی می کند و متناسب با آن تصمیم می گیرد.