۰ نفر

پس از آپدیت مرج اتریوم؛

درآمد اعتبارسنج های اتریوم چقدر خواهد بود؟

۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 667181
درآمد اعتبارسنج های اتریوم چقدر خواهد بود؟

یکی از محققان و توسعه دهندگان اتریوم (ETH) با نام (Pintail) در توییتر، میانگین درآمد اعتبار سنجی اتریوم (ETH) را در نسخه اثبات سهام (PoS) در آینده محاسبه کرد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ این تحلیلگر اتریوم (ETH)، مدل‌های دقیقی از اثرات اقتصادی پیاده‌سازی EIP-1559، ارتقاء Altair و Medalla و استراتژی‌های مختلف کشت بازده (yield farming) در یونی سواپ نوشته است.

 اکنون او پاداش‌های آتی اعتبارسنجی‌های اثبات سهام (PoS) اتریوم (ETH) را محاسبه کرده است.

 اعتبارسنجی‌های اتریوم (ETH) ممکن است 5.3 تا 7.3 درصد سود در آوریل کسب کنند.

طبق گزارشی که توسط Pintail به اشتراک گذاشته شده است، اکثریت قریب به اتفاق پاداشی که شرکت کنندگان شبکه اتریوم (ETH) دریافت می کنند، در واقع از طریق  حداکثر ارزش قابل استخراج (Maximal or Miner Extractable Value) یا «MEV» حاصل می شود.

حداکثر ارزش قابل استخراج (MEV) نشان دهنده ارزش اضافی است که توسط ماینرها (یا اعتبار سنجی ها) از کاربران در یک شبکه ارز دیجیتال گرفته شده است. این ارزش اضافی اغلب از تغییر ترتیب تراکنش‌های کاربران برای به حداکثر رساندن کارمزدها یا درج تراکنش‌های جدید به دست می‌آید که به ماینر اجازه می‌دهد تراکنش‌های کاربرانی را کارمزد بیشتری را پرداخت می کنند پیشتاز کند.

درآمد اعتبارسنج های اتریوم چقدر خواهد بود؟

این متغیر با اجرای ارتقای ادغام ((Merge در شبکه اصلی اتریوم (ETH) تغییر زیادی نخواهد کرد، علیرغم این واقعیت که فاصله بلاک در اتریوم (ETH) از 13.5 ثانیه (به طور متوسط) به 12 ثانیه (تثبیت شده) تغییر می کند.

 Pintail دینامیک MEV را در شش ماه گذشته ردیابی کرد. بر اساس این محاسبات، میانگین بازده اعتبار سنجی در اتریوم پس از ادغام (ETH) حدود 6.1٪ خواهد بود. با این حال، آمار واقعی پاداش اعتبارسنجی ممکن است متفاوت باشد.

 Pintail اضافه کرد: مدل‌سازی بر اساس همان سطح MEV که پس از ادغام به اعتبارسنجی‌کنندگان پرداخت می‌شود، نشان‌دهنده بازدهی متوسط برای اعتبارسنجی‌کنندگان 6.1 درصد است.