۰ نفر

اخبار مثبت بازار رمزارزها؛

جهش دوج کوین و شیبا اینو / علت صعود میم کوین های برتر چه بود؟

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷
کد خبر: 660544
جهش دوج کوین و شیبا اینو / علت صعود میم کوین های برتر چه بود؟

به دلیل عوامل مختلفی از جمله ورود سرمایه قابل توجه، راه اندازی بازی جدید و غیره، میم کوین های دوج کوین و شیبا اینو رشد چشمگیری را در طول ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردند.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ میم‌کوین‌های دوج‌کوین و شیبا اینو، در طول 24 ساعت گذشته نسبت به سایر رمزارزهای مشهور عملکرد بهتری داشته و در زمان نوشتن این گزارش به ترتیب رشد 10 و 23 درصدی را تجربه کرده‌اند.

در طول 24 ساعت اخیر، وجوه قابل توجهی به بازار میم‌کوین‌ها سرازیر شده که در نتیجه ارزش بازار آنها را 13.19 درصد افزایش داده است.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ارزش بازار برترین میم‌کوین بر اساس این معیار، در حال حاضر به بیش از 19.54 میلیارد دلار رسیده است.

همچنین لازم است اشاره شود که حجم معاملات این دسته از دارایی ها به میزان خیره کننده 151 درصد افزایش یافته که نشان دهنده افزایش مجدد علاقه به میم‌کوین‌ها است.

بر اساس داده‌های WhaleStats، شیبا اینو در طول 24 ساعت گذشته در میان 1000 نهنگ بزرگ اتریوم جزو 10 رمزارز برتر از نظر حجم معاملات قرار داشته است.

در تاریخ 2 آگوست، توسعه‌دهندگان شیبا اینو، نام بازی خود به نام Shiba Eternity را اعلام کردند که منجر به انتظارات مثبت در بازار شد.

همچنین بر اساس داده‌های وب‌سایت Shibburn، بیش از 292 میلیون توکن شیبا اینو در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است که به عنوان یک کاتالیزور دیگر برای رالی شیبا اینو عمل می‌کند.

معمولا اعتقاد بر این است که توکن سوزی تأثیر مثبتی بر قیمت ها دارد، اگرچه این مورد اثبات نشده است.

از طرفی، در هفته گذشته، توسعه دهنده بنیاد دوج‌کوین، میچی لومین، از انتشار اولیه libdogecoin، یک کتابخانه C از بلاک‌های سازنده دوج کوین خبر داد. این کتابخانه، امکان ادغام مستقیم دوج کوین را در انواع پلتفرم‌ها بدون اینکه توسعه‌دهندگان به دانش عمیقی از این بلاکچین نیاز داشته باشند، فراهم می‌کند.

طبق داده‌های IntoTheBlock، سودآوری میم‌کوین شیبا اینو و دوج‌کوین با ورود سرمایه‌گذاران بیشتر افزایش یافته است. در زمان نوشتن این گزارش، شیبا اینو با رشد بیش از 23 درصد به 0.000016 دلار رسیده و قیمت آن طی هفته گذشته 30.37 درصد افزایش یافته است.

دوج‌کوین نیز با افزایش 10 درصدی به قیمت 0.69 دلار معامله می‌شود که این میم‌کوین نیز رشد 15.23 درصدی را در طول هفته گذشته تجربه کرده است.

شیبا اینو پس از صعود خود، در حال حاضر در رتبه دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دارد و ارزش بازار آن 8.59 میلیارد دلار است. دوج‌کوین نیز با ارزش بازار 10.47 میلیارد دلار جایگاه دهم را پس گرفته است.