۰ نفر

گفت‌وگو بین ایلان ماسک، کتی وود و جک دورسی؛

ماموریت اصلی کریپتو چیست؟

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبر: 638269
ماموریت اصلی کریپتو چیست؟

در جریان گفت‌وگوی زنده بعدازظهر ۲۴ می در کانال آرک اینوست بین ایلان ماسک، کتی وود و جک دورسی، از آنها پرسیده شد: امید آنها به بیت‌کوین چیست و آینده کریپتو را چگونه می بینند؟

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ در جریان گفتگوی زنده بعدازظهر ۲۴ می در کانال آرک اینوست بین ایلان ماسک، کتی وود و جک دورسی، از آنها پرسیده شد: امید آنها به بیت‌کوین چیست و آینده کریپتو را چگونه میبینند؟

پاسخ‌ها متفاوت بود، اما همه آنها در یک چیز اتفاق نظر داشتند: ارزهای دیجیتال نقش مهمی در آینده ما ایفا میکنند و هر یک از این شخصیت های بزرگ و با نفوذ به ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند تا ماموریت اصلی خود را انجام دهند و به مردم عادی قدرت بیشتری بدهند.

ماموریت اصلی کریپتو

بنیانگذار تسلا گفت که امیدوار است ارزهای دیجیتال بتوانند کارایی پول را بهتر کنند، به طوری که دخالت دولت کمتری وجود داشته باشد که ماسک آن را "خطا" نامید. به گفته این میلیاردر، مردم بوسیله ارزهای رمزپایه منتفع و توانمند می شوند و قدرت افراد را بر دولت ها افزایش می دهد.

ماسک همچنین اظهار داشت که دولت فقط یک شرکت بزرگ است، بنابراین از نظر او عجیب است که مردم از شرکت‌ها متنفرند و قدرت دولتی را ستایش کنند. بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس معتقد است که هرکسی که شرکت های بزرگ را دوست ندارد باید از دولت نیز متنفر باشد.

کتی وود، رئیس صندوق تامینی آرک اینوست، گفت که شرکت‌های بیشتری باید در دنیای رمزارز ها مشارکت کنند، زیرا ارزهای دیجیتال نه تنها فرصت‌هایی را برای تجارت در هر نقطه از جهان فراهم می‌کنند،بلکه کاربران را در برابر خطر جدی تورم محافظت میکند.وود با مشخص کردن مسئله تورم، خاطرنشان کرد که بسیاری از بازارهای نوظهور از تورم قابل توجهی رنج می برند، آنها با مسئله حفظ قدرت خرید مواجه هستند و ارز دیجیتال تنها راهی برای اجرای ایده کاهش تورم است.

مدیر سرمایه‌گذاری معروف همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده همگرایی عمیقی بین رمزارز ها و هوش مصنوعی ایجاد میشود که تأثیر شبکه‌ای ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد و دنیا را به گونه‌ای که نمی‌توانیم تصور کنیم تغییر خواهد داد.

جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل اسکوئر، نقش خود را در ظهور کریپتو به عنوان مروج تمرکززدایی با اعلام برنامه‌های اسکوئر برای ایجاد راه‌حل‌های غیرقانونی و ساده برای ذخیره‌سازی و مدیریت ارزهای دیجیتال بیان کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که سیاست پولی فعلی مخرب است و هدف آن حفظ تمرکز قدرت در دست قوی‌ترین است.

کریپتو، به گفته این کارآفرین، سیستم فعلی را به طور اساسی تغییر می دهد، قدرت بیشتری به افراد می دهد و در نتیجه به برقراری صلح در جهان کمک می کند.