۰ نفر

ماجرای لونا هنوز ادامه دارد؛

لونا به وفادارانش غرامت پرداخت می کند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
کد خبر: 636113
لونا به وفادارانش غرامت پرداخت می کند

بنیاد لونا اطلاعات ذخایر دارایی های رمزنگاری شده خود را به روز رسانی کرد و وعده پرداخت غرامت به کاربرانی که هنوز استیبل کوین UST و لونا دارند را داد.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ حماسه لونا هنوز ادامه دارد. تیم پشت استیبل کوین الگوریتمی شکست خورده UST و توکن لونا میزان  دقیق دارایی بیت کوین و کریپتو خود را به اشتراک گذاشتند.

گارد بنیاد لونا (LFG) همچنین قول داده است که «به کاربران باقی‌مانده UST، سرمایه گذاران خورد، با پرداخت غرامت، ضرر آنها را جبران کند».

به طور خلاصه، ۸۰۰۸۱ بیت کوین (BTC) که LFG از آنها محافظت می کرد، از صندوق بنیاد خارج شده است. این گروه در توییتی فروش ۳۳۲۰۶ بیت کوین به مبلغ ۱۱۶۴۰۱۸۵۲۱ دلار آمریکا را تایید کرد. آنها همچنین صحبتی از ۴۷۱۸۸ بیت کوین باقی مانده نکردند و افزودند که فقط ۳۱۳ بیت کوین در کیف پولشان باقی مانده است.

جالب اینجاست که بنیاد لونا حتی یک بایننس کوین (BNB) یا آوالانچ (AVAX) خود را نفروخته است، بنیاد لونا دارای حدود ۴۰،۰۰۰ BNB و ۲،۰۰۰،۰۰۰ AVAX است.

نمودار زیر توکن های باقی مانده در ذخیره بنیاد لونا را نشان میدهد:

لونا2

دلیل فروش ارزهای دیجیتال در ذخیره بنیاد لونا ، حمایت از سلامت اکوسیستم ترا بود:

با توجه به ماموریت بنیاد ترا یعنی تمرکز بر سلامت اکوسیستم ترا، زمانی که ust  مکانیزم پیچیده طراحی شده آن پیوند خود را به طور ناگهانی با دلار آمریکا از دست داد کرد، این بنیاد شروع به تبدیل ذخایر خود به دلار آمریکا کرد.

لونا3

ترکیب فعلی ذخایر بنیاد لونا به شرح زیر است:

نمودار

در همین حال، بنیاد لونا قول داده به کسانی که در کیف پول خود ust  یا لونا دارند ظرف ۲۰ روز آینده غرامت پرداخت کند قیمت لونا بیش از ۹۹.۹۹ درصد از زمان اوج خود کاهش یافته است و در حال حاضر روی ۰.۰۰۰۲ دلار است.