۰ نفر

مبانی فعالیت در بازار رمزارزها – بخش اول ؛

بهترین کیف پول های سخت افزاری در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبر: 633995
بهترین کیف پول های سخت افزاری در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

عبارت Seed یا عبارت بازیابی لیستی از کلمات است که به عنوان کلید کیف پول شما عمل می‌کند. در صورت خرابی رایانه یا دستگاه موبایل شما، عبارت seed کیف پول شما تنها راه بازیابی آن است. بنابراین شما باید از عبارت بازیابی خود محافظت کرده و آن را از خطر دور نگه دارید. اینجاست که کیف پول‌های سخت افزاری به بازی می‌آیند.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ کیف پول‌های نرم افزاری که به عنوان کیف پول گرم نیز شناخته می‌شوند، عبارت بازیابی و دارایی‌های شما را به صورت آنلاین یا روی دستگاه شما که همیشه به اینترنت متصل است، ذخیره می‌کنند. بله، این امن نیست. به همین دلیل در این مقاله، بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار را که به صورت آفلاین کار می‌کنند، برای استفاده معرفی می‌کنیم. قبل از معرفی بهترین کیف پول‌های سخت افزاری، اجازه دهید به اهمیت و نحوه عملکرد آن‌ها نگاهی بیندازیم.

اهمیت کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری خود را به عنوان درب زرهی برای ارز دیجیتال خود در نظر بگیرید. در واقع، کیف پول‌های سخت افزاری در حال حاضر بهترین راه برای محافظت از عبارت اولیه شماست، زیرا دیواری بین شما و هکرهای آنلاین ایجاد می‌کند. بنابراین از شما در برابر سرقتی که می‌تواند کیف پول شما را هدف قرار دهد، محافظت می‌کند.

کیف پول2

مهمترین اقدام امنیتی که کیف پول‌های سخت افزاری ارائه می‌کنند، این است که هر گونه تلاش برای باز کردن آن را شناسایی می‎کند. در نتیجه، می‌تواند اقدامی مانند پاک کردن تمام داده‌های روی آن انجام دهد. علاوه بر این، کیف پول‌های سخت‌افزاری ضد ضربه هستند، به این معنی که اگر کیف پول ضربه یا شکسته شود، می‌تواند آن را شناسایی کرده و تمام داده‌ها را پاک کند تا کلیدهای خصوصی شما ایمن بماند.

بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود

کیف پول3

لجر (Ledger)؛ این کیف پول توسط یک شرکت نوپای فرانسوی به بازار عرضه شده است که اولین مدل آن را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. از آن زمان، شرکت سازنده لجر به یک رهبر بازار در صنعت کیف پول سخت افزاری تبدیل شده‌اند. در حقیقت، کیف پول لجر آنقدر موفق است که تا به الان بیش از یک میلیون دستگاه فروخته است. با استفاده از این کیف پول دارایی‌های رمزنگاری خود مانند بیت‌کوین، اتریوم، XRP، مونرو و غیره را ایمن کنید و با دانستن اینکه ارزهای رمزنگاری شده شما امن هستند، به خود آرامش دهید. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://shop.ledger.com مراجعه کنید. برای مثال یکی از مدل‌های جدید این کیف پول، لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) است. یک دستگاه جدید ساخته شده توسط Ledger که هدف آن ایمن سازی دارای‌‌های رمزنگاری شما و ارائه ویژگی‌های بیشتر نسبت به نسخه قبلی است.

کیف پول4

 ترزور (Trezor)؛ اولین و امن‌ترین کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال در جهان است که توسط شرکت satoshi labs در سال ۲۰۱۴ به وجود آمده است. در این کیف پول اطلاعات شما ایمن نگهداری می‌شود و هرگز در سرورها ذخیره نمی‌شود. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://trezor.io مراجعه کنید.

کیف پول5

 کیستون (Keystone)؛ یک کیف پول سخت افزاری است که روش اتصال آن 100 درصد با کد QR است.  این کیف پول از بیت‌کوین، اتریوم، EOS، ترون و بیش از 1000رمزارز دیگر پشتیبانی می‌کند. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://shop.keyst.one مراجعه کنید.

کیف پول6

 بیت باکس 02 (BitBox02)؛ دارای طراحی  دو تراشه با تراشه ایمن است. کد منبع به طور مستقل توسط محققان امنیتی ممیزی شده است و کاملاً منبع باز است. برای بررسی بیشتر این کیف پول می‌توانید به https://shiftcrypto.shop مراجعه کنید.

کیف پول7

 کیپ کی (KeepKey)؛ یک کیف پول سخت افزاری است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است و در کنار دو کیف پول لجر و ترزور جزء تولید کننده‌های برتر کیف پول‌های سخت افزاری هستند. از مزیت‌های کیپ کی نسبت به دو رقیب دیگرش،  طراحی زیبا و کاربر پسند و قیمت مناسب آن می‌باشد و نسبت به سایر کیف پول‌ها از نظر اندازه بزرگتر است.  همچنین نسبت به لجر و ترزور در میان کاربران ناشناخته تر می‌باشد و کوین‌های کمتری را نیز پشتیبانی می‌کند. کیپ کی کیف پول برتر در پلتفرم جدید ShapeShift است. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://lddy.no/vt0s مراجعه کنید.

کیف پول8

کول والت (CoolWallet)؛ یکی از امن ترین کیف پول‌های سخت افزاری رمزنگاری برای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و توکن ERC20 است. کول والت شبیه یک کارت بانکی و قابل حمل است. این کیف پول توسط یک شرکت تایوانی به نام cool bity ایجاد شده است. هدف شرکت cool bity از ایجاد کیف پول کول والت ایجاد یک کیف پول می‌باشد که به راحتی در جیب جا شود و کاربری ساده‌ای داشته باشد. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://coolwallet.io مراجعه کنید.

کیف پول9

 الیپال (Ellipal)؛ یک کیف پول سخت افزاری است که در انزوای کامل از جهان است. برای دسترسی به کیف پول خود فقط به یک دستگاه Ellipal و یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارید. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://www.ellipal.com مراجعه کنید.

کیف پول10

 سیف پل (SafePal)؛ دارایی‌های رمزنگاری شما را به ساده‌ترین و آسان‌ترین راه به صورت ایمن ذخیره می‌کند. این کیف پول سخت افزاری سازگار با موبایل است و از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، BNB، اتریوم و غیره پشتیبانی می‌کند. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://store.safepal.io مراجعه کنید.

کیف پول11

 گرید پلاس (GridPlus)؛ GridPlus Lattice1 و SafeCards از امنیت سازش ناپذیری برای فعال کردن مطمئن‌ ترین ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتالی که تا کنون ایجاد شده است، استفاده می‌کنند. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://gridplus.io مراجعه کنید.

کیف پول12

 پروکی (prokey)؛ از سال 2019 در مالزی توسط گروهی بسیار با تجربه از متخصصان فناوری اطلاعات تأسیس شد. گروه سازنده در ساخت این کیف پول، آخرین فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای ساخت امن‌ترین و ساده‌ترین کیف پول سخت‌افزاری برای ارزهای رمزنگاری شده، ترکیب کرده‌اند. برای بررسی بیشتر این کیف پول و بررسی انواع مدل‌های آن می‌توانید به https://prokey.io مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.