۰ نفر

بررسی داده های درون شبکه آلت کوین برتر؛

نهنگ ها در حال انباشت اتریوم هستند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 632513
نهنگ ها در حال انباشت اتریوم هستند

تجزیه و تحلیل های کوتاه مدت هدف قیمتی ۲۴۰۰ دلاری را برای اتریوم تعیین می کند، اما داده ها نشان می دهد که پول هوشمند همچنان در حال انباشت اتریوم است.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ آپدیت پیش روی شبکه اتریوم یکی از موضوعاتی است که به طور گسترده در بخش کریپتو مورد بحث قرار می گیرد و تحلیلگران دیدگاه های گسترده ای در مورد اینکه چگونه گذار به اثبات سهام می تواند بر قیمت اتریوم تأثیر بگذارد، دارند.

2

چارت اتریوم در تایم فریم 1 روزه

نهنگ ها قبل از آپدیت انباشت میکنند

آزمایشگاه جارویس اطلاعاتی در مورد انباشت مداوم اتریوم توسط کیف پول‌ نهنگ ها ارائه کرده است. این شرکت نمودار زیر را به بررسی درصد تغییر موجودی کیف پول نهنگ ها در مقابل قیمت اتریوم ارائه کرده است.

3

تغییرات نگهداری نهنگ اتریوم.منبع: توییتر

رنگ نقاط به قیمت اتریوم مربوط می شود. نمودار ارائه شده نشان می دهد که کیف پول های نهنگ ها زمانی که قیمت بالای 4000 دلار بود شروع به کاهش دارایی خود کردند و زمانی که قیمت به زیر 2300 دلار کاهش یافت دوباره شروع به جمع آوری کردند.

آزمایشگاه جارویس گفت: نهنگ‌ها به انباشت اتریوم ادامه می‌دهند، تجمع آنها در روندی یک طرفه به سمت صعودی باقی می‌ماند.

و این فقط نهنگ ها نیستند که به دنبال جذب اتر در پایین رفتن قیمت هستند. همانطور که در نمودار زیر مشخص است، نقاط قرمز نشان می دهد که هم کیف پول نهنگ ها و هم کیف پول های کوچکتر افزایش یافته است.

اتریوم

واگرایی در اتریوم

تحلیلگران آزمایشگاه جارویس گفتند:فقط با نگاهی به توزیع کیف پول های اتریوم، می توان استنباط کرد که نهنگ ها و هم ماهی ها در حال جمع شدن هستند.

آیا اتریوم در افق جدا می شود؟

تحلیلگران دلفی دیجیتال به این فکر کردند که آیا قیمت اتریوم می تواند قبل از ادغام یا پس از آن،راهش را از بیت کوین جدا کند یا خیر. تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که احتمالاً در کوتاه‌مدت شاهد تثبیت بیشتری برای ETH/BTC خواهیم بود.

اتریوم

خط روند ETH/BTC منبع: دلفی دیجیتال

یکی از سوالات اصلی این است که برای رهایی اتریوم از "زنجیر نامرئی" که آن را برای مدت طولانی به بیت کوین متصل نگه داشته است، چه چیزی لازم است.

به گفته دلفی دیجیتال، روایت‌های صعودی فعلی پول هوشمند و آپدیت شبکه اتریوم ممکن است تنها چیزی باشد که به اتر کمک می‌کند تا از همبستگی خود با قیمت بیت‌کوین رهایی یابد.

دلفی دیجیتال گفت، علاقه به اتر «پس از آپدیت شبکه اتریوم » بیشتر می‌شود، به‌ویژه وقتی افراد بیشتری فرصت کسب بازده واقعی بالاتری را که در یک دارایی ضد تورم است، را تشخیص ‌دهند.

استیکینگ اتریوم شتاب بیشتری می گیرد

اتریوم

آمار استقرار اتریوم در زنجیره بیکن. منبع: Ethereum.org

حتی با تداوم کاهش قیمت اتر، داده ها نشان می دهد که تعداد اتریوم موجود در زنجیره بیکن همچنان در حال افزایش است. داده‌های Dune Analytics همچنین نشان می‌دهد که سپرده‌های اتریوم 2  در حال افزایش است.

اتریوم

سپرده های اتریوم 2. منبع: Dune Analytics

به طور کلی، داده‌ها نشان می‌دهند که حتی با ریزش 42.5 درصدی قیمت اتریوم از بالاترین رکورد خود، پول هوشمند به دلیل افزایش مورد انتظار در درصد پاداش استیکینگ و پیش‌بینی اینکه اتریوم پس از آپدیت شبکه،هزینه های شبکه کمتری داشته باشد، به انباشت اتریوم ادامه می‌دهد.