۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کیف پول های مناسب بایننس کوین کدامند؟

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 618753
کیف پول های مناسب بایننس کوین کدامند؟

رمزارز بایننس کوین چهارمین رمزارز بازار ارز دیجیتال و یکی از توکن‌های پرمخاطب این حوزه است. با این حال، افرادی که قصد خرید و نگهداری این رمزارز را دارند، باید با کیف پول‌های مناسب آن آشنا شوند.

اقتصاد آنلاین – نگارامین‌ پور؛ در سال 2017 زمانی که بزرگ‌ترین صرافی جهان یعنی بایننس تشکیل شد، مانند دیگر صرافی‌ها اقدام به ایجاد و عرضه توکن مخصوص و بومی صرافی خود، یعنی BNB یا بایننس کوین کرد. این رمزارز توکن اصلی صرافی بایننس است که در حال حاضر شبکه بلاک‌چین مخصوص به خود را داشته و با ارزش بازاری بیش از 62 میلیارد دلار در جایگاه 4 ارزهای دیجیتال قرار دارد.

هدف صرافی بایننس از ایجاد توکن مخصوص به خود این بود که کاربران بتوانند کارمزد تراکنش‌هایی که در این صرافی انجام می‌دهند را با این توکن پرداخت کنند. علاوه بر این، توکن‌های BNB  را می‌توان در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف مبادله کرد.

اما برای نگهداری رمزارز بایننس کوین از کدام کیف پول‌ها می‌توان استفاده کرد؟

برای ذخیره و نگهداری بایننس کوین از کیف پول‌های آنلاین و سخت‌افزاری می‌توان استفاده کرد. کیف پول‌های آنلاین شامل کیف پول‌های موبایلی، دسکتاپ و تحت وب بوده و کیف پول‌های سخت‌افزاری ابزارهایی فیزیکی و کوچک شبیه فلش یا یک کارت هستند.

اتمیک ولت (Atomic wallet)، اج ولت (Edge Walle) و کوینومی (Coinomi ) از جمله کیف پول‌های دیجیتال هستند که این توکن را پشتیبانی کرده و می‌توان توکن BNB  را روی آنها ذخیره کرد.

همچنین از کیف پول‌های سخت‌افزاری مناسب بایننس کوین می‌توان به تراست ولت (trust wallet) لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور (Trezor) اشاره کرد.

در این بین لازم به ذکر است از آنجا که کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری به اینترنت متصل نیستند، از امنیت بالاتری برخوردار هستند. اگر فردی قصد استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری دارد، باید در ابتدا مطمئن شود که کیف پول مورد نظر از کاربرانی با آی‌پی ایران پشتیبانی می‌کند تا به مشکل بر نخورد.

کیف پول‌های سخت‌افزاری تراست ولت، لجر و ترزور برای کاربران ایرانی طرفدار بایننس کوین در دسترس است.