۰ نفر

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی پول؛

چگونه از تورم سود ببرید؟

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 617820
 چگونه از تورم سود ببرید؟

نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی توصیه هایی در مورد سود بردن از تورم ارائه کرده است. بیت کوین بخشی از استراتژی او است. وی همچنین از دولت اوکراین به دلیل ایستادگی در برابر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تمجید کرد.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی، به 1.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر توصیه کرده که چگونه از تورم سود ببرند.

پدر پولدار پدر بی‌پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز جمعه در توییتی نوشت:

چگونه از تورم سود ببریم؟

دولت جو بایدن در حال ایجاد تورم بوده و از سرمایه گذاری من در نفت تگزاس و داکوتا ناراضی است. من به تازگی یک معدن طلا در یوتا خریدم. سرمایه گذاری در آپارتمان ها و خانه های تگزاس، طلا، نقره، بیت کوین و غیره نیز انجام داده‌ام. شما باید مانند یک سرمایه دار سرمایه گذاری کنید.

 چگونه از تورم سود ببرید؟

کیوساکی قبلاً در موارد متعددی در مورد تورم هشدار داده است. او رییس جمهور جو بایدن، دولت او و فدرال رزرو را مسئول تخریب دلار می داند. سال گذشته نیز در مورد یک رکود قریب الوقوع هشدار داد.

در ماه نوامبر، او گفت که در حال خرید طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم، املاک و مستغلات اجاره ای و نفت است زیرا نگرانی ها در مورد تورم افزایش یافته است.

نظر کیوساکی در مورد جنگ روسیه و اوکراین

این نویسنده مشهور اخیراً چند بار در مورد جنگ روسیه و اوکراین صحبت کرده است.

او هفته گذشته در توییتی نوشت: «پوتین در مشکل گیر کرده است. زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، در حال مقابله با پوتین است. او به مردم را به مقابله با روسیه تشویق می‌کند.» وی در ادامه توییت خود نوشت:

بیت کوین پوتین را به چالش می کشد. برو بریم بیت کوین،رمز ارز ها در مقابل ظالمان بایستید. در مقابل استبداد بایستید. مبارزه کنید.

دولت اوکراین از 26 فوریه شروع به درخواست کمک به شکل رمزارزها کرده.

بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic، دولت اوکراین و یک سازمان غیرانتفاعی که از ارتش اوکراین حمایت می‌کند، از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین، تقریباً 60 میلیون دلار کمک مالی به شکل رمزارز جمع‌آوری کرده‌اند.