۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فعالان رمزارزها بعد از ریزش بازار به مک دونالد پناه می برند؟

۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 603688
فعالان رمزارزها بعد از ریزش بازار به مک دونالد پناه می برند؟

فعالان رمزارز پس از ریزش بازار باید برای مک دونالد کار کنند!

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ در روزهای اخیر که بازار رمزارز دچار ریزش سنگین شده، بسیاری از افراد در سراسر دنیا سرمایه خود را از دست دادند یا در ضرر هستند. از این رو جامعه توییتر افراد فعال در بازار کریپتو را مورد شوخی و تمسخر قرار دادند.

آنها فعالین کریپتو را به کار کردن برای شرکت مک‌دونالد که یک شرکت آمریکایی تولید فست‌فود است و در سراسر دنیا شعبه‌های آن وجود دارد تشویق می‌کنند.

2

شرکت مک‌دونالد کارکنان زیادی دارد و همیشه متقاضی برای نیروی کار با حداقل حقوق است، از همین رو معمولا مردم مناطقی که شعبه‌های مک‌دونالد در آنجا وجود دارد، برای کاریابی اولین موردی که به ذهنشان خطور می‌کند کار کردن برای مک‌دونالد است.

جامعه توییتر و افراد سرشناس مانند رییس جمهور کشور السالوادور و رییس شرکت سرمایه‌گذاری مایکرو استراتژی و غیره، از مک‌دونالد برای شوخی کردن با افراد حاضر در بازار رمزارز استفاده کردند. منظور آنها این است که بعد از این ریزش‌ها و از دست رفتن سرمایه باید به فکر کار کردن برای شرکت مک‌دونالد با حداقل حقوق برای جبران ضررهایشان باشند.

در اینجا چند مورد از این نمونه توییت‌ها وجود دارد.

3

- نایب بوکله رییس جمهور کشور السالوادور که عکس پروفایل توییتر خود را به یک عکس خود که کلاه مخصوص مک‌دونالد را به سر کرده تغییر داده است. گفتنی است که از زمان خرید بیت‌کوین توسط دولت السالوادور تاکنون بیت‌کوین‌های این کشور متوجه 27 میلیون دلار ضرر شده است.

4

- مایکل سیلور رییس شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی که صاحب 122 هزار بیت‌کوین است، تصویری از خود را به اشتراک گذاشته که مربوط به سال 1992 بوده، در حالی که لباس مک‌دونالد پوشیده است.

او برای دنبال‌کننده‌های خود نوشته: هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهم.

5

- کاربری دیگر تصویر فتوشاپ شده افراد تاثیرگذار در مارکت کریپتو را درست کرده که در حال کار کردن برای مک‌دونالد هستند، مانند ایلان ماسک، مایکل سیلور، جک دورسی، نایب بوکله و غیره. 

6

- یک حساب توییتر الگو تکنیکالی که در نمودار بیت‌کوین وجود دارد را با لوگو مک‌دونالد مقایسه کرده که شکل M است.

7

- در همین حین اکانت رسمی شرکت مک‌دونالد در یک توییت گفته: "حال افراد حاضر در مارکت کریپتو چطور است؟"