۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

توقف فعالیت دستگاه‌های خودپرداز رمزارز در سنگاپور

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۹
کد خبر: 601622
توقف فعالیت دستگاه‌های خودپرداز رمزارز در سنگاپور

دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری پس از محدودیت‌های بازاریابی در سنگاپور متوقف شدند.

اقتصادآنلاین - علی ارطایفه؛ دستگاه‌های خودپرداز ارزهای رمزنگاری شده، نشانه‌ای از افزایش تمایل سنگاپوری‌ها برای توکن‌های دیجیتال، در حال بسته شدن هستند، زیرا دولت به سمت محدودکردن چشمگیر بازاریابی مصرف‌کننده رمزارزها حرکت می‌کند.

شرکت دنریس، بزرگ‌ترین اپراتور این دستگاه‌ها سنگاپور در روز سه‌شنبه اعلام کرد، خدمات خود را برای تطبیق با درخواست مقامات پولی سنگاپور متوقف کرده است. دنریس در پاسخ به سؤالات بلومبرگ گفت: دستورالعمل‌های جدید MAS در مورد دستگاه‌های خودپرداز غیرمنتظره بود.

این 5 دستگاه که عمدتاً در مراکز خرید در اطراف سنگاپور قرار دارند، راهی مناسب برای خرید توکن‌هایی مانند بیت‌کوین و اتر با استفاده از ارز فیات به مردم ارائه کردند. اما ایده یک راه سریع و آسان برای تجارت کریپتو برای سرمایه‌گذاران خرد با قانون‌گذاران سازگار نبود و آنها در دستورالعمل‌هایی که روز دوشنبه منتشر شد به صراحت دستگاه‌های خودپرداز را مورد هدف قرار دادند.

سنگاپور در تلاش برای جلوگیری از ضرر شهروندان به دلیل ماهیت پرنوسان ارزهای دیجیتال نیست. این تصمیم بعد از افت 40درصدی بیت‌کوین از بالاترین سطح خود در ماه نوامبر گرفته شد.

بریتانیا این هفته قوانین سخت‌گیرانه‌تری را در مورد بیلبوردهایی که در سراسر متروی لندن ظاهر شده‌اند، پیشنهاد کرد.