۰ نفر

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج را به ماهان سرویس بسپارید

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر: 634725
تعمیر یخچال سامسونگ در کرج را به ماهان سرویس بسپارید

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج توسط ماهان سرویس ، با گارانتی تعمیر انجام می شود. این مرکز در تمام روزهای هفته و حتی در روزهای تعطیل به مشتریان خود خدمات ارائه داده و متعهد به رفع سریع و موثر آسیب های وارد شده به یخچال سامسونگ با کمترین قیمت می باشد.

رمز موفقیت ماهان سرویس ، تعمیرگاه مجهز و نیروهای ماهر و متخصصی است که در زمینه عیب یابی و تعمیر مشکلات ایجاد شده در یخچال های سامسونگ به طور تخصصی عمل نموده و با شرکت در دوره های آموزشی ، علم خود را در زمینه تعمیر این دستگاه ها به روز نگه می دارند.

رایج ترین خرابی و خطاهای یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ نیز مثل هر دستگاه دیگری به مرور زمان دچار ایرادهایی می شود که شایع ترین آنها در ادامه ذکر می شود .

- قطع شدن برق دستگاه و خاموش شدن چراغ یخچال

- شل شدن یا پاره شدن لاستیک دور درب دستگاه

- عدم خنک بودن داخل یخچال

- به گوش رسیدن سر و صدای غیر عادی از فن یخچال سامسونگ

- نشتی یافتن آب از داخل یخچال به بیرون

- عدم یخ زدایی خودکار محفظه فریزر یخچال

- ایجاد شدن یخ و برفک در محفظه فریزر

- عدم اتومات کردن دستگاه و یکسره کار نمودن آن

- استشمام بوی بد از داخل دستگاه

- کار نکردن فن کندانسور

- کار نکردن موتور یخچال سامسونگ

- آسیب یا خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه

علت خراب شدن موتور یخچال سامسونگ چیست؟

خراب شدن یا سوختگی موتور یخچال سامسونگ یکی از شایع ترین شکایت های مشتریان در هنگام تماس با ماهان سرویس است.

خرابی یا سوختن موتور یخچال سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی مانند گرم شدن بیش از حد موتور، ایجاد نوسانات در برق دستگاه ، اتومات نکردن یا از کار افتادن سوئیچ تنظیم ، اختلال در صفحه تنظیم دما و یا مسدود شدن فیلتر آب اتفاق بیفتد.

بررسی علت سوختگی موتور یخچال سامسونگ حتماً باید توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام ‌گیرد . بنابراین در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر در دستگاه خود با یک تعمیر کار ماهر و متخصص در این زمینه تماس بگیرید.

- ایجاد شدن کدهای خطا بر روی صفحه لمسی دستگاه

- به گوش رسیدن سر و صدای غیر عادی از یخچال

- پریدن فیوز پس از متصل کردن یخچال به برق

- عدم خنک شدن هوای داخل یخچال و ایجاد سرمای مناسب

- خاموش و روشن شدن موتور دستگاه بلافاصله پس از روشن کردن یخچال

علت عدم کارکرد یخساز یخچال سامسونگ چیست؟

بسیاری از دارندگان یخچال سامسونگ با کیفیت یخساز این دستگاه ها مشکل دارند . برخی از مشکلاتی که  در خصوص یخساز این دستگاه‌ها گزارش شده است شامل نشتی آب از زیر سینی های یخچال، ایجاد کریستال های یخ یا جمع شدن آب در انتهای یخساز، یخ زدگی بیش از حد و یا عدم یخ زدن محفظه فریزر می باشد.

در صورتی که یخساز یخچال سامسونگ شما دچار هر یک از مشکلات نامبرده شده در بالا و یا موارد دیگر شده است می توانید با ماهان سرویس تماس گرفته و از تجربه و مهارت تکنسین های این مرکز در خصوص برطرف کردن دستگاه خود کمک بگیرید.

1

 

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ چقدر است؟

برای این که اطلاعات دقیقی در خصوص هزینه ی تعمیر یخچال سامسونگ به شما داده شود ، دستگاه ابتدا باید توسط تکنسین های ماهر و متخصص به طور کامل و دقیق بررسی شود تا عیوب ایجاد شده در دستگاه شناسایی شده و در صورتی که قطعه معیوبی وجود دارد هزینه تعویض قطعه نیز در نظر گرفته شود.

دستمزد تعمیر و سرویس کار آن نیز یکی دیگر از مواردی است که در هنگام تعمیر یخچال سامسونگ باید جزء هزینه‌ها در نظر گرفته شود، بنابراین برای آنکه هزینه دقیق تعمیرات برآورد شود ابتدا دستگاه باید کاملاً بررسی شود.

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

با توجه به اینکه یخچال یکی از لوازمات برقی خانگی سنگین و بزرگ است که برای جابجایی آن نیاز به استفاده از خودروهای سنگین می باشد بنابراین در صورت خرابی این دستگاه ها جابجایی آنها غیرممکن یا بسیار سخت است. به همین دلیل ماهان سرویس خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در منزل را ارائه داده و پس از تماس مشتری نیروهای خود را به منزل آنها اعزام می ‌کند تا دستگاه را در منزل مشتری بازرسی و تعمیر کنند.

ماهان سرویس؛ مرکز تعمیر یخچال و فریزر در کرج

ماهان سرویس 15 سال در زمینه تعمیر یخچال و فریزر سابقه داشته و مجهز به تجهیزات پیشرفته عیب یابی و تعمیر انواع یخچال های ایرانی و خارجی است . در موارد زیر می توانید با ماهان سرویس تماس بگیرید :

ماهان سرویس با بیش از یک دهه سابقه در تعمیر لوازم خانگی در کرج، هم اکنون یکی از مراکز فعال و معتبر در تعمیرات یخچال و فریزر است و برخی خدمات آن به شرح زیر است؛

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر یخچال AEG در کرج

تعمیر یخچال بوش در کرج

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج

هر کجای کرج و مناطق اطراف هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید، با ماهان سرویس تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۳۵۳۰۰۱۶۹۵  - www.arvandoxin.com

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.