۰ نفر

سفر ارزان به دبی با تخفیف های نوروزی، فلای تودی

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۸
کد خبر: 621851
سفر ارزان به دبی با تخفیف های نوروزی، فلای تودی

دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در تعطیلات نوروز است و همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

. به روزهای آخر سال که نزدیک می‌شویم، گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل، خودشان را به یک تعطیلات مهیج دعوت می‌کنند. در حالی که دبی لقب لوکس بودن را یدک می‌کشد، اما می‌توان سفر ارزان را هم در آن تجربه کرد. اگر این شهر کویری خاورمیانه را برای سفر در تعطیلات سال نو انتخاب کرده‌اید، سفر ارزان به دبی را با تخفیف های نوروزی فلای تودی تجربه کنید.

جاذبه های دبی

شهری در دل کویر که بهترین جاذبه‌ها از هتل های 5 ستاره و لوکس گرفته تا مهیج‌ترین سرگرمی‌ها و تفریحات را ارائه می‌دهد. دبی سرزمین رکوردهاست؛ از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان تا دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیا در این شهر قرار دارد. سواحل، تفریحات آبی کم‌نظیر، پارک های آبی، مراکز خرید و... این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل می‌کند.

از معروف ترین جاهای دیدنی دبی می‌توان به مسجد جمیرا، موزه دبی، خور، دیره، سرزمین ماجراجویی آی ام جی، آکواریوم دبی، برج‌العرب، ساحل جمیرا، پارک آبی آتلانتیس دبی و ... اشاره کرد.

بهترین زمان رزرو هتل دبی

های سیزن دبی از اواخر پاییز تا اوایل بهار است، یعنی بهترین زمان سفر از نظر آب و هوا همین محدوده زمانی محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید در های سیزن قیمت بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل ارزان نیست، چراکه تقاضا برای سفر افزایش می‌یابد. اما اگر به دنبال بهترین زمان سفر به دبی به لحاظ هزینه‌ هستید، می‌توانید فصول گرم سال را انتخاب کنید. در ماه‌های گرم تابستان، قیمت هتل های دبی به طور قابل توجهی کمتر از های سیزن می‌شود.

به طور کلی هتل های دبی بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند. از میان بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره دبی می‌توان به هتل کنراد، هتل کمپینسکی و هتل شرایتون اشاره کرد. برای کسانی که به قیمت هتل دبی توجه نمی‌کنند و خدمات و کیفیت را در اولویت قرار داده‌اند، هتل های 5 و 4 ستاره بهترین گزینه هستند. اما اگر به رزرو ارزان هتل دبی فکر می‌کنید باید قید این هتل ها را بزنید و با رعایت برخی نکات بهترین محل اقامت را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

فلای تودی

عوامل موثر بر قیمت هتل در دبی

همانطور که گفتیم زمان سفر یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت هتل در دبی است، اما تنها عامل نیست. علاوه بر این، درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد، دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی دبی، نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و ... بر قیمت هتل تاثیر می‌گذارد.

از طرفی هم حجم انبوه اطلاعات در اینترنت، وجود منابع مختلف و در نهایت قیمت های متغیر رزرو هتل دبی گاهی باعث سردرگمی مسافر می‌شود. اما راه‌حل چیست؟ یک منبع معتبر پیدا کنید که امکان رزرو هتل خارجی را از میان انواع گزینه‌های اقامتی با بهترین قیمت به شما بدهد. به این ترتیب، می‌توانید با یک مقایسه‌ ساده میان نرخ هتل ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، گزینه مناسب خود را رزرو کنید.

سفر ارزان دبی با فلای تودی

خرید بلیط ارزان هواپیما دبی و رزرو هتل با مناسب ترین قیمت و از یک منبع معتبر همیشه روی کاهش هزینه های سفر اثر می‌گذارد. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی است. این یک مزیت محسوب می‌شود، چراکه از یک منبع ارزان به طور همزمان هم بلیط و محل اقامت خود را رزرو می‌کنید.

حتی می‌توانید از خدمات دیگر این سایت مانند ویزا و ترانسفر فرودگاهی برخوردار شوید.  فلای تودی هم در بحث خرید بلیط هواپیما و هم رزرو هتل با ارائه متنوع‌ترین گزینه‌ها، دست شما را باز گذاشته تا متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما دبی ارزان

برای رزرو ارزانترین بلیط هواپیما به سایت فلای تودی بروید، از بخش پرواز خارجی مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پروازی و تعداد مسافر را مشخص کنید. با کلیک روی گزینه جست و جوی پرواز تمام بلیط های در دسترس در تاریخ انتخابی خود را مشاهده خواهید کرد.

قیمت بلیط دبی در سایت به ترتیب از ارزانترین به گرانترین دسته‌بندی می‌شود، بنابراین رزرو گزینه‌های ارزان به  به راحتی امکانپذیر است. برای مقایسه میان قیمت بلیط هم فقط باید از دو گزینه تقویم و نمودار قیمتی سایت بهره ببرید. این دو ابزار نه تنها ارزان‌ترین پروازها، مثلا پرواز تهران دبی ، در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد، بلکه کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط را در نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

رزرو ارزان ترین هتل های دبی

رزرو ارزان ترین هتل های دبی

وقتی به هتل های دبی فکر می‌کنید، شاید فقط تصور هتل های لوکس و گرانی را دارید که عکس‌های آنها را در صفحات اینترنتی می‌بینید. اما اینطور نیست و هتل های ارزان دبی نیز برای رزرو در دسترس هستند. برای رزرو ارزان هتل به سراغ هتل هایی با درجه پایین‌تر و حتی هاستل‌ها بروید و از مناطق لوکس فاصله بگیرید. با رعایت این نکات و رزرو هتل از یک منبع معتبر، حتی سفر دبی هم ارزان می‌شود!

وارد سایت فلای تودی شوید و به بخش هتل خارجی بروید. در این بخش اطلاعات لازم مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق و نفرات را مشخص کنید. با کلیک روی جستجوی هتل، تمام هتل های تاریخ موردنظرتان به نمایش درمی‌آید. قیمت‌ هتل دبی از ارزانترین به گرانترین است و با انتخاب هر یک از هتل ها تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.

برای انتخاب بهتر هتل علاوه بر جزئیاتی مانند خدمات، موقعیت مکانی، قوانین، فاصله آن از مراکز مهم و دیدنی شهر، می‌توانید نگاهی به نظر مهمانان هتل نیز بیندازید. نظر مهمانان هتل با امتیاز به بخش‌های مختلف مانند نظافت، برخورد کارکنان، غذا، امکانات و... در دسترس است.

همچنین روی گزینه تخفیف ویژه هتل در سایت فلای تودی کلیک کرده تا تمام هتل های تخفیف دار را مشاهده کنید. تخفیف ویژه فلای تودی در اقامت های طولانی مدت، مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های شما کم می‌کند. 

فلای تودی یک مرجع معتبر و آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.