۰ نفر

کشیدن صورت با نخ چگونه است و هزینه آن چقدر است؟

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 613815
کشیدن صورت با نخ چگونه است و هزینه آن چقدر است؟

لیفت صورت با نخ یک روش جوان سازی صورت غیر جراحی است که در طی آن نخ لیفت به منظور لیفت و بالا بردن بافت، در زیر پوست قرار می‌گیرد. نخ‌ها به شکل مخروطی هستند و باعث لیفت صورت می‌شوند. زمانی که این نخ‌های لیفت به درستی در جای خود قرار داده شوند ظاهری لیفت و کانتور شده به صورت می‌دهند، به خصوص در قسمت‌های پایین صورت و در ناحیه فک.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نخ‌های لیفت پس از 6 ماه اثر خود را از دست داده و جذب می‌شوند، اما از آنجایی که باعث تحریک تولید کلاژن می‌شوند، تا سالها اثرات سفت کنندگی آنها روی پوست باقی خواهد ماند.

اکثر افراد از نخ لیفت به منظور برطرف کردن علائم شل شدگی و افتادگی پوست ناشی از افزایش سن استفاده می‌کنند.

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

مزایای متعددی برای لیفت صورت با نخ بر شمرده شده است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • لیفت صورت با نخ یک روش سریع و بدون از کار افتادگی است. اکثر افراد پس از اتمام عمل می‌توانند به محل کارشان برگردند.
  • این روش یک جایگزین عالی و مقرون به صرفه برای لیفت جراحی است، و خطرات احتمالی کمتری نیز به همراه دارد.
  • نخ‌های لیف قابل حل که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، نسبت به الیاف دائمی قدیمی که باکتری‌ها را جذب می‌کردند و عوارض جانبی زیادی به همراه داشتند، گزینه مناسب و ایمن‌تری است.

معایب

  • نخ لیفت باعث لیفت و سفت شدن پوست می‌شود، بنابراین اثرات نخ لیفت نسبت به روش جراحی، که در طی آن لایه‌های زیرین عضلات نیز لیفت می‌شوند و پوست اضافه از بین می‌رود، بسیار نامحسوس و ظریف‌تر هستند.
  • اثر لیفت صورت با نخ کوتاه مدت است، به ویژه اگر پزشک از بخیه معمولی استفاده کرده باشد.
  • اگرچه این روش اصولا هیچگونه عوارض جانبی به همراه ندارد، اما ممکن است برخی افراد دچار آسیب عصبی یا زخم شوند.

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه

هزینه لیفت با نخ بستگی به مواردی از جمله، محل سکونت، تجربه و مهارت پزشک، و نواحی مورد نیاز دارد. طی یک تحقیق، هزینه لیفت صورت با نخ، 40 درصد هزینه لیفت به روش جراحی سنتی است.

نخ لیفت معمولا در قسمت‌هایی از جمله پیشانی، فک، ناحیه زیر چشم، و ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نواحی مورد نظرتان را انتخاب کنید، و نسبت به نواحی تحت درمان، قیمت نیز افزایش یا کاهش می‌یابد. هزینه لیفت سینه با نخ، بیشتر است.

برای لیفت صورت با نخ، نیازی به بیهوشی عمومی ندارید، بنابراین می‌توانید هزینه مورد نیاز برای عمل بیهوشی عمومی را ذخیره کنید. این روش دوره از کارافتادگی نیز ندارد، و نیازی به مرخصی گرفتن و ماندن در خانه نیست. حتی این روش را می‌توانید بین زمان استراحت برای صرف ناهار انجام دهید.

ممکن است پزشک به منظور افزایش اثربخشی لیفت با نخ، انجام روش‌های دیگری از جمله تزریق بوتاکس، تزریق ژل و یا تزریق چربی را نیز توصیه کند. قبل از انجام روش‌های مکمل دیگر، ابتدا در مورد هزینه آنها اطلاعاتی کسب کنید.

عوامل موثر بر هزینه‌های نهایی لیفت صورت با نخ

عوامل اصلی تاثیرگذار بر هزینه لیفت صورت با نخ، عبارتند از نوع نخ‌های مورد استفاده در این روش، تعداد نخ‌های قرار داده شده، اندازه ناحیه تحت درمان، سطح تجربه ارائه دهنده و اینکه چه کسی عمل لیفت نخ را انجام می‌دهد. هزینه زندگی و خدمات در شهری که زندگی می‌کنید نیز عامل دیگری است که ممکن است بر هزینه‌های نهایی تأثیر بگذارد.

نخ لیفت برای اصلاح موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • لیف گونه با نخ در درمان و اصلاح افتادگی و شلی زودرس گونه
  • لیفت فک به منظور لیفت و زاویه‌دار کردن خط فک
  • لیفت پیشانی با نخ برای درمان و کاهش افتادگی ابروها
  • لیفت گردن با نخ به منظور درمان افتادگی و شلی زودهنگام پوست گردن

انواع روش های لیفت نخ

لیفت

2 نوع لیفت نخ وجود صورت دارد، که در آنها از نخ نوا پلی دی اکسان و نخ سیلوئت اینستالیفت استفاده می‌شود. سیلوئت اینستالیفت دارای مخروط های خار مانند هستند و قابلیت زیست پذیری بالایی دارند، و عمدتا از PLLA (اسید پولین پلی اتیلن)، ساخته شده است. بخیه‌ها به طور طبیعی توسط بدن جذب می‌شوند، که به تحریک تولید بلندمدت کلاژن کمک می‌کند.

نخ PDO یک ماده مصنوعی است (نازک تر از یک رشته مو) که سالهاست در جراحی‌های زیست پزشکی استفاده می‌شود. این نخ‌ها از پروتئین ساخته شده اند که بدن شما به راحتی می تواند به راحتی طی چهار تا شش ماه آنها را تجزیه و جذب کند. نخ پی دی او نیز مانند نخ سیلوئت اینستالیفت می‌تواند تا 3 سال به تحریک تولید کلاژن کمک کند.

آیا بیمه شامل لیفت صورت با نخ می‌شود؟

لیفت صورت با نخ یک روش زیبایی انتخابی است و به همین خاطر شامل بیمه نمی‌شود. اما ممکن است پزشک شرایط ویژه‌ای برای پرداخت ارائه دهد. برخی شرکت‌ها برا انجام امور پزشکی، وام‌های پزشکی ارائه می‌دهند. قبل از هرکاری شرایط پرداخت را بررسی کرده و ببینید کدام شرایط برای شما مناسب است.

روش لیفت صورت با نخ

لیفت صورت2

روش لیفت صورت با نخ ممکن است بسته به ناحیه تحت درمان و ترجیحات پزشک معالج، متفاوت باشد. تکنیک اصلی معمولا یکسان است.

  1. از شما خواسته می‌شود در اتاقی که قرار است عمل انجام شود دراز بکشید. به منظور بی‌حسی روی ناحیه تحت درمان از الکل استفاده می‌شود، و فرد برای جراحی آماده می‌شود.
  2. یک سوزن نازک یا کانول برای قرار دادن نخ زیر پوست استفاده می‌شود. قرار دادن نخ می‌تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. پس از قرارگیری نخ‌ها، سوزن یا کانول از زیر پوست برداشته می‌شود. ممکن است ابتدا کمی احساس کشیدگی یا فشار داشته باشید.
  4. چند دقیقه پس از خارج شدن سوزن، کار شما تمام شده است و می‌توانید به خانه برگردید.

لیفت با نخ چقدر دوام می‌آورد؟

نخ‌ها تقریبا پس از گذشت 6 ماه حل می‌شوند، اما اثر کلاژن‌سازی آنها ممکن است تا 1 سال دوام داشته باشد.

آیا می‌توان از پس مخارج روش لیفت با نخ برآمد؟

تا زمانی که برخی ارائه دهندگان شرایط پرداختی خاصی ارائه می‌دهند، می‌توان از پس مخارج این عمل به راحتی برآمد.

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.