۰ نفر

چطور در کمترین زمان به انگلیسی صحبت کنیم؟

۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 571147
چطور در کمترین زمان به انگلیسی صحبت کنیم؟

امروزه به گسترش ابزارهای ارتباط جمعی مانند اینترنت و ظهور ایده هایی مانند جهانی شدن بسیاری از افراد قصد دارند زبان انگلیسی را کوتاه ترین و بهترین روش صحبت کنند. با ظهور ویروس کرونا و همه گیری آن در کشور بسیاری از موسسات و مراکز آموزشی فعالیت های حضوری خود را تمام کرده و روی به آموزش آنلاین آورده اند.

در این بین بسیاری از زبان آموزان نیز سردرگم شده اند و به دنبال یافتن بهترین مرکز ممکن برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین هستند تا نه تنها در کوتاه ترین زمان ممکن این مهارت را کسب کنند بلکه کمترین هزینه را نیز بابت این کار پرداحت کنند. در این پست قصد داریم چهار آموزشگاه داخلی و خارجی را که در آموزش آنلاین زبان انگلیسی فوق العاده موفق ظاهر شدند را بررسی کنیم.

Coursera.org

2

یکی از مشهورترین وب سایت های آموزش آنلاین که در سرتاسر دنیا شناخته شده است ، این وب سایت که سال های بر روی پلت فرم های آموزش آنلاین تمرکز دارد تلاش داردکورسرا بر روی موارد آموزشی مختلف از آموزش زبان انگلیسی تا آموزش دوره های مدیریت تمرکز کند. این دوره ها توسط دانشگاه های معتبر کشورهای مختلف برگزار می شوند ، از آن جایی که این دوره خود به زبان انگلیسی هستند برای آن دسته از زبان آموزانی که مبتدی هستند پیشنهاد نمی شود. اصلی ترین مشکل این وب سایت عدم دسترسی ایرانیان به این وب سایت به دلیل تحریم های دولت آمریکا است.

 بنا به گفته ی بسیاری محبوب ترین و مشهورترین وب سایت آموزش آنلاین در سرتاسر دنیا می باشد ، این وب سایت که تمامی آموزش هایش را با زیرنویس انگلیسی همراه کرده است خدمات خود را به ارزون قیمت ارائه می دهد.

preply.com

3

وب سایتی بسیار معتبر و با تکیه بر اساتید انگلیسی زبان ، این وب سایت که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز کرده است امروزه به عنوان معتبرترین وب سایت آموزش زبان انگلیسی در سرتاسر دنیا شناخته می شود. در این وب سایت شما قادر هستید به صورت آنلاین اساتید را بر اساس تجربه و سابقه ی تدریس آن ها انتخاب کرده و با پرداخت هزینه کلاس های یک ساعتی را با  آن ها بردارید. هزینه ی حضور در هر کلاس برای زبان آموزان از 10 دلار آغاز شده و بر اساس پروفایل هر استاد تا 15 دلار نیز افزایش می یابد. توجه داشته باشید این وب سایت هیچ گونه مدرکی را به زبان آموزان ارائه نمی دهد و تنها پلت فرمی آموزش محور است.

berlitz.com

4

وب سایت و آموزشگاهی خارق العاده مخصوصا برای آن دسته از زبان آموزانی که در خارج از کشور اقامت دارند. این وب سایت برای شما کلاس های آنلاین گروهی و خصوصی را تدارک می بیند و بر اساس محل اقامت شما اساتیدی را انتخاب می کند که به زبان مادری شما نیز تسلط دارند ، این وب سایت که نزدیک به 6 زبان را آموزش می دهد مرکز اصلی آن آمریکا است و تلاش می کند با کمترین هزینه بهترین بازخورد را به همراه داشته باشد. در کشورهایی که اساتید در دسترس هستند این وب سایت کلاس های گروهی و خصوصی را نیز به صورت حضوری برگزار می کند. متاسفانه به دلیل تحریم های دولت آمریکا این وب سایت از ایران عزیز ما حمایت نمی کند و زبان آموزان باید کشورهای دیگر را برای حضور در این کلاس ها انتخاب کنند.

Rafieienglishclinic.com

5

 

یکی از وب سایت هایی که سال ها در بخش آموزش آنلاین زبان انگلیسی تمرکز دارد انگلیش کلینیک یا کلینیک انگلیسی رفیعی است که با تدریس های آنلاین دکتر حامد رفیعی شناخته می شود ، این وب سایت تنها بر روی آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد و تلاش می کند با برگزاری دوره های آنلاین آموزش لغت ، دوره مکالمه ، گرامر و آیلتس به زبان آموزان فارسی زبان در سرتاسر دنیا کمک کند. پیش از این ، این وب سایت دوره های خود را در پیام رسان ها مختلف برگزار می کرد ولی با گسترش و توجه ویژه ی زبان آموزان وب سایت رسمی این آموزشگاه نیز راه اندازی گردید. دوره های آموزش مکالمه این وب سایت با تمرکز بر روی آخرین روش های آموزشی و با استفاده از فایل های صوتی ، تصویری و فایل های پی دی اف تلاش کرده است محیطی را برای زبان آموزان آماده کند تا آن ها خلاءهای مشهود کلاس های آنلاین را پوشش دهند. این دوره ها که همراه با حل تمرین و تصحیح تمرین های شما است در قیاس با دوره های برگزار شده در خارج از کشور از سطح قابل قبولی برخوردار است و به جرات می توان گفت در بسیاری از موارد از آن بهتر نیز کار کرده اند.

بر اساس برنامه ریزی خود سایت شما اگر همراه با برنامه ی کلاس جلو بروید در عرض 144 جلسه یا بهتر است بگوییم 1 سال و 3 ماه گذراندن کلاس مکالمه آنلاین می توانید زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنید. البته این تعداد جلسات برای زبان آموزان مبتدی است. برای آن دسته از زبان آموزانی که قصد دارد نمونه ی جلسات آموزش این وب سایت را مشاهده کنند بهتر است نگاهی به وب سایت آن ها بیاندازند.

آن دسته از زبان آموزانی که قصد دارند آموزش های خود را در هر شرایط و در هر مکانی ادامه دهند و به اساتید معتبر و مناسبی دسترسی ندارند انگلیش کلینیک به دلیل بازدهی بالا و قیمت پایین بهترین انتخاب محسوب می شود. این آموزشگاه همانطور که پیش از این ذکر شده تلاش کرده است فضایی را آماده کند که زبان آموزان حتی برای لحظه ای حس حضور نداشتن در کلاس را تجربه نکنند.