۰ نفر

خرید گیفت کارت اپل با تخفیف از موبوگیفت

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبر: 558342
خرید گیفت کارت اپل با تخفیف از موبوگیفت

می‌توان گفت که در بین محصولاتی که در زمینه خرید گیفت کارت سایت‌های مختلف وجود دارند، خرید گیفت کارت اپل و آیتونز بیشترین تقاضا را دارد؛ چرا که به لطف وجود گوشی‌های هوشمند آیفون و از سوی دیگر سیستم عامل مک، کاربران برای استفاده از محصولات اپل نیاز به این محصول دارند.

موبوگیفت یکی از سایت‌هایی است که به کمک آن می‌توانید گیفت کارت مورد نیاز خود را برای محصولات اپل خریداری کنید که دو محصول را در این زمیننه ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم بیشتر شما را با این سایت آشنا کرده و مزایایی که خرید از این سایت دارد را به شما معرفی کنیم.

گیفت کارت اپل و اپل موزیک چیست؟

همانطور که می‌دانید ما کاربران ایرانی در لیست کشورهای تحریم شده قرار داریم و حتی جدایی از اینکه تحریم‌ها توسط آمریکا وضع شده‌اند، اما برای پرداخت بانکی در سایر کشورها نیز امکان استفاده و پرداخت هزینه با کارت بانکی ایرانی فراهم نیست. پس عملا نمی‌توانید انتظار خرید از سایت خارجی را با کارت بانکی ایرانی داشته باشید.

از طرفی دیگر برای اینکه بتوانید با پی پل، مستر کارت و یا ویزا کارت هم پرداخت خود را انجام دهید، داشتن این کارت‌های اعتباری نیز معظل دیگری است که یکی از لازمه‌های آن متعلق بودن کارت به خود ماست. چرا که اگر قرار باشد فرد دیگری از این طریق پرداخت را انجام دهد، لازمه آن دادن دسترسی که شامل اپل آی‌دی و رمز عبور است می‌شود. چنین چیزی از نظر امنیتی مشکل جدی داشته و فرد به راحتی به اطلاعات ما دسترسی خواهد یافت.

پس بهترین راه چاره برای پرداخت پول برای اپل آی دی یا خرید موسیقی از طریق اپل موزیک، خرید گیفت کارت است. گیفت کارت نیز یک کد شارژ برای اکانت است که وقتی شما آن را خریداری کنید، کد شارژی که برای این سایت‌ها صادر شده را خریداری کرد که متشکل از اعداد و حروف انگلیسی است.

با وارد کردن این کد که چیزی دقیقا مشابه کارت شارژ سیم کارت است در سایت اپل می‌توانید موجودی اکانت خود را بدون نیاز به داشتن کارت پرداخت بین المللی شارژ کنید. به بیان ساده‌تر درواقع شما با پرداخت ریالی کد شارژی را از سایت‌هایی که گیفت کارت ارائه می‌کنند خریداری کرده و سپس مقدار مبلغی که برای کد در نظر گرفته شده را به صورت موجودی دریافت می‌کنید.

2

چرا باید خرید گیفت کارت آیتونز را به موبوگیفت بسپاریم؟

سایت موبوگیفت به نشانی اینترنتی ww.mobogift.com یکی از سایت‌های خوب برای خرید گیفت کارت اپل است که محصولات خود در این زمینه را هم برای اکانت اپل و هم اپل موزیک ارائه می‌کند که محصولی برای خرید قانونی آهنگ است.

علاوه بر این دو محصول می‌توانید به ۱۷ محصول مختلف دیگر که در گروه‌های بازی، رسانه‌های ویدئویی و موسیقی، سایت خرید برنامه و سایت خرید محصولات دانلودی است دسترسی داشته باشید. از جمله این مواد نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • خرید گیفت کارت ps4
  • اسپاتیفای
  • ایکس باکس و ایکس باکس گلد
  • نتفلیکس
  • نینتندو
  • گیفت کارت گوگل
  • ریزر گل
  • استیم
  • و…

هر یک از این محصولات با مبدا کشورهای مختلفی همچون امریکا، انگلیس، آرژانتین، امارات متحده عربی، کانادا، ترکیه و… صادر شده که می‌توانید بر اساس ریجن انتخابی اکانت خود آنها را انتخاب کرده و با موجودی مختلفی که از ۱ دلار شروع شده و تا ۱۰۰ دلار را هم شامل می‌شود خریداری کنید.

پشتیبانی سریع و ۳ بعدی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از موبوگیفت پشتیبانی ۲۴ ساعت این سایت است که در طول ۷ روز هفته توسط کارشناسان فنی این سایت انجام می‌گیرد.

پیش از خرید و پس از خرید هر سوال و مشکلی که در خصوص گیفت کارت داشته باشید می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال از طریق ناحیه کاربری یا ارسال ایمیل از پشتیبانان راهنمایی بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

ارسال سریع و لحظه‌ای کد گیفت کارت اپل

گیفت کارت صادر شده برای شما به صورت کاملا مجازی بوده و دارای اسکن معتبر است. بنابراین نیازی به ارسال گیفت کارت از طریق پست و آدرس فیزیکی وجود ندارد. به محض اینکه فرآیند پرداخت را تکمیل کنید، کد گیفت کارت از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که می‌توانید با مراجعه به ایمیل آن را مشاهده و دریافت کنید.

پس از دریافت تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کمک وبلاگ موبوگیفت راهنمای استفاده از گیفت کارت اپل یا آیتونز را بررسی کرده و در نهایت کد گیفت کارت را در کادر redeem code اکانت خود وارد کنید.

قیمت ارزان همراه با پیشنهادات تخفیف

موبوگیفت به منظور اینکه به کاربر همیشگی تبدیل شده و خریدهای خود را از این سایت انجام دهید، راهکارهای گوناگونی را در قالب تخفیف و پیشنهادات تخفیف روزانه ارائه می‌کند که در ادامه به معرفی دو مورد از آنها می‌پردازیم.

  1. شما در هر روز که به سایت موبوگیفت مراجعه کنید، می‌توانید در صفحه اصلی و در بخشی که برای پیشنهاد تخفیف روزانه در نظر گرفته شده ببینید که محصول امروز که می‌توانید با تخفیف آن را خریداری کنید چه محصولی است. در صورتی که محصول مورد نیاز شما باشد، می‌توانید نسبت به روزهای عادی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ هزار تومانی و بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف آن را خریداری کنید.
  2. روش دیگر برای خرید ارزان گیفت کارت از این سایت افزایش امتیاز و تبدیل آنها به کد تخفیف است. با انجام هر خرید امتیازی به شما تعلق می‌گیرد که رفته‌رفته و با بیشتر شدن امتیازات در نهایت می‌توانید با به حد نصاب رسیدن آن را خرج کرده و به کد تخفیف تبدیل کنید.

علاوه بر این دو مورد در پایان نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما کاربران داریم که می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اختصاصی، تجربه اولین خرید خود را از موبوگیفت با قیمتی ارزان داشته باشید.

وبلاگ غنی با محتوای آموزشی

با وجود اینکه کاربران زیادی از این دو محصول شرکت اپل استفاده می‌کنند، اما محدودیت‌های حساسیت برانگیزی در طول این سال‌ها وجود داشته که گاهی اوقات بی دقتی کاربران سبب شده تا مشکلاتی برای آنها در این خصوص رخ دهد.

موبوگیفت برای این منظور در بین آرشیو کاملی که از مقالات مختلف آموزشی در زمینه گیفت کارت دارد، بخشی را هم به محصولات اپل و کاربرانی که از آیفون استفاده می‌کنند تخصیص داده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت به لیستی از صدها مقاله آموزشی در خصوص راهنمای استفاده از گیفت کارت، افزایش امنیت اکانت و چگونگی ایجاد اپل آی‌دی و… دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف خرید گیفت کارت اپل ویژه سایت اقتصاد آنلاین

در پایان برای اینکه تجربه خرید ارزان قیمتی در خصوص خرید گیفت کارت اپل داشته باشید، یک پیشنهاد ویژه برای شما خوانندگان سایت اقتصاد آنلاین داریم.

در هر زمانی که قصد خرید گیفت کارت‌های اپل و آیتونز را داشتید، می‌توانید با مراجعه به سایت mobogift.com و وارد کردن کد تخفیف mobo-eqtesad که ویژه خریدهای اول و بدون محدودیت در سقف مبلغ سبد خرید ایجاد شده، از 10 هزار تومان تخفیف برای خرید این دو محصول ویژه اپل بهره‌مند شوید.

همچنین برای اینکه بتوانید در خریدهای بعدی خود همواره با استفاده از تخفیف خرید داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید با جستجوی عبارت«کد تخفیف موبوگیفت» جدیدتری کوپن‌های تخفیف منتشر شده این سایت را در رسانه‌های مختلف جستجو کرده و با تخفیف محصول مورد نظر را تهیه کنید.