۰ نفر

لاستیک کومهو اصلی با قیمت مناسب : چرخ و یدک

۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 554402
لاستیک کومهو اصلی با قیمت مناسب : چرخ و یدک

لاستیک ها از قطعات اصلی ماشین ها می باشد . با استفاده از لاستیک ها ، خودرو می تواند حرکت کند و لاستیک آخرین بخش از حرکت خودرو به شمار می رود. لاستیک ها با توجه به کاربری آن ها در دسته بندی های مختلف از قبیل لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک صنعتی، لاستیک اتوبوس و... دسته بندی می شوند . همچنین لاستیک ها توسط کمپانی های مختلف به تولید می رسند و ما در برند های مختلف آن ها را خریداری می کنیم.

 یکی از برند های بسیار معتبر برای لاستیک ها، کومهو می باشد. لاستیک کومهو از انواع لاستیک های شناخته شده در بازار است که افراد زیادی آن را برای خودروی خود انتخاب می نمایند. کمپانی کومهو یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین کمپانی های تولید لاستیک در جهان است که فروش بالایی را داشته و امروزه لاستیک های این شرکت به کشور های زیادی صادر می شود.

لاستیک کومهو با نام لاستیک سامیانگ که نام قبلی اش است نیز شناخته می شود. این لاستیک در سال 1960 به تولید رسید و در کشور کره خط تولید این لاستیک راه اندازی شد. امروزه کمپانی کومهو لاستیک هایش را به بیش از 150 کشور صادر می کند و دارای نمایندگی در کشور های مختلف است. این کمپانی بزرگ دارای 3 کارخانه در کشر کره جنوبی است و همچنین 3 کارخانه در کشور چین و 1 کارخانه در کشور ویتنام دارد. فروشگاه چرخ و یدک سال هاست که در زمینه ی فروش انواع لاستیک ها فعالیت دارد و امروزه انواع لاستیک ها در  برند های داخلی و خارجی را در نوع اصلی به شما عرضه می دارد.

1

خرید لاستیک کومهو

 لاستیک کومهو یکی از با کیفیت ترین لاستیک های موجود در بازار است و خرید لاستیک کومهو توسط مصرف کنندگان از فروشگاه های مختلف انجام می گیرد. فروشگاه چرخ و یدک از فروشندگان معتبر فروش لاستیک در کشورمان است که لاستیک ها را در برند ها معتبر داخلی و خارجی به فروش می رساند.

لاستیک ها نقش بسزایی در ایمنی خودرو ها دارند و باید لاستیک ها با توجه به منطقه ی آب و هوایی و سطوحی که خودرو رفت و آمد دارد، انتخاب شوند. در زمان خرید لاستیک باید به این نکته هم توجه داشته باشید که لاستیک ها دارای عمر مشخصی بوده و معمولا 5 سال است که قبل از به پایان رسیدن تاریخ انقضای آن ، حتی اگر تایر دچار خراب هم نشده باشد ، باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. طول عمر لاستیک ها به موارد مختلفی ارتباط دارد مثلا نوع رانندگی شما می تواند در طول عمر لاستیک ها تاثیر بالایی بگذارد مواردی مانند ترمزگیری ، حرکت، چرخش و.... و اگر در رانندگی حرکت مناسبی داشته باشید ، لاستیک خودرو طول عمر بالاتری خواهد داشت. برای خرید لاستیک کومهو اصلی با قیمت مناسب به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه فرمایید و خرید خود را ب صورت اینترنتی انجام دهید.

فروش لاستیک کومهو

امروزه سازندگان لاستیک خودرو متناسب با انواع خودرو ها، لاستیک ها را به تولید رسانده اند و در بازار محصولات متنوعی را مشاهده می کنیم که برای انتخاب لاستیک ها باید نوع مناسب با خودرو را انتخاب نماییم.

مشخصات لاستیک کومهو

لاستیک کومهو دارای ویژگی هایی است که روی لاستیک درج شده است که این اطلاعات درباره ی نوع و مدل خودرو، پهنا، حداکثر بار مصرفی، اندازه فاق، تاریخ تولید و... می باشد. لاستیک کومهو دارای سایز های استاندارد می باشد. باید توجه داشته باشید که لاستیک ها دارای سایز های متفاوتی هستند که باید در خرید ، آن را مناسب با خودروی مورد نظرتان خریداری نمایید. در هنگام مصرف لاستیک های کومهو باید به حداکثر بار مجاز توجه داشته باشید و در حقیقت اگر بار خودرو بیشتر از این میزان باشد می تواند مشکلات و صدمات مختلفی را برای خودرو و لاستیک ها ایجاد کند مثلا موجب خرابی کمک فنر ها، ترکیدگ لاستیک، کاهش عملکرد خودرو و... بنابراین به اطلاعات لاستیک ها باید توجه زیادی داشته باشید. کارشناسان ما در چرخ و یدک مشاوره های لازم را برای خرید آسان به شما ارائه می دهند ، پس با تماس با ما می توانید خرید راحت تری را تجربه کنید.

لاستیک کومهو مقاومت بالایی در برابر ضربات وارده در سطوح را داشته و در کنار آن دارای انعطاف لازم می باشد بنابراین عملکرد مناسبی را در سطوح مختلف ایجاد می نماید. لاستیک های کومهو توسط کمپانی کومهو در کره جنوبی به تولید می رسد و به سراسر جهان ارسال می گردد در کشور ما نیز لاستیک های کومهو دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و مصرف کنندگان این لاستیک ، رضایت از خریدشان دارند. کارخانه ی های تولید لاستیک های کومهو در کشور های وینتام، چین و کره فعالیت دارند. این لاستیک ها طوری طراحی شده اند  که تمام فشار های انتقالی از نیروی سطح را به بدنه خودرو انتقال نمی دهد و کیفیت بالایی در فرمان پذیری دارد بنابراین با استفاده از این لاستیک ها می توان عملکرد مناسبی را از خودرو مشاهده کرد.

مزایای استفاده از لاستیک کومهو

جذب و مهار ضربات در ناهمواری های مسیر توسط این لاستیک به خوبی انجام می گیرد. قابلیت چسبندگی این لاستیک در حد مناسبی بوده و باعث عملکرد هر چه بهتر در زمان حرکت خودرو می شود. لاستیک کومهو صدای پایینی در زمان حرکت خودرو دارد. کمپانی کومهو انواع تایر های اتوبوسی، کامیونی، سواری را به تولید رسانده و باید توجه داشته باشید که خرید لاستیک کومهو را به صورت اصلی انجام دهید زیرا لاستیک های تقلبی در بازار بسیار به فروش رسیده و برای تهیه ی محصولات کومهو اصلی با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید و محصولات مورد نظرتان را در زمان بسیار کوتاه تحویل بگیرید.

بالا بردن طول عمر لاستیک کومهو

  • تنظیم باد همیشگی
  • تنظیم و بالانس چرخ ها
  • تنظیم فرمان
  • استفاده از باد نیتروژن
  • تعویض چرخ های جلو با عقب
  • خارج کردن خودرو از حالت سکون هرچند روز یکبار

در مورد لاستیک کومهو

لاستیک کومهو یک لاستیک کره ای است که بسیار شناخته شده است و این لاستیک ها بدون نقص بوده و در انواع مختلف به تولید می رسد. در ساخت تایر های کومهو از مواد درجه یک استفاده شده است  و دارای طراحی بسیار عالی هستند تا بتوانند کارایی هر چه بهتری در خودرو داشته باشند. انواع تست ها بر روی لاستیک کومهو انجام شده و این تست ها به صورت موفقیت آمیز بوده است. لاستیک کومهو استاندارد های لازم را دارا می باشد.

ویژگی لاستیک کومهو

  • استقاده از مواد درجه یک در ساخت تایر های کومهو
  • انجام تست های لازم و موفقیت آمیز بودن آن ها
  • راحتی در نصب
  • جاذب ضربه های وارده توسط سطوح
  • دارای استاندارد های لازم برای یک لاستیک با کیفیت
  • آسیب نرساندن به محیط زیست
  • مناسب برای انواع خودرو و تنوع بالا
  • ایمنی بسیار بالا
  • ایجاد مصرف سوخت کمتر
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت تایر کومهو

2

قیمت لاستیک کومهو

لاستیک کومهو کیفیت بالاتری را در مقایسه با لاستیک های چینی دارد و قیمت آن در مقایسه با لاستیک های هم رده مناسب است . قیمت لاستیک کومهو با توجه به مواد اولیه ی مرغوب در ساخت آن ، مقداری گران تر از لاستیک های چینی است اما کیفیت بالاتری دارد. برای خرید لاستیک های کومهو به سایت چرخ و یدک مراجعه فرمایید و خرید خود را از این مرکز معتبر با قیمت ارزان انجام دهید.

https://charkhoyadak.com/