۰ نفر

خرید گیفت کارت ارزان قیمت

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
کد خبر: 501139
خرید گیفت کارت ارزان قیمت

در دنیای امروز و با پیشرفت سریع علوم و تکنولوژی های مختلف، لوازم الکترونیکی و اینترنت نقش ویژه ای در امور افراد پیدا کرده اند. پرداخت ها، عملیات دریافت و انتقال ها با استفاده از کارت های اعتباری انجام می شود. با توجه به آنکه خریدها و پرداخت های اینترنتی هیچ مرز و محدودیت جغرافیایی ندارد، گیفت کارت ها می توانند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشند. تقریباً تمام برندهای معتبر در حوزه الکترونیک گیفت کارت های خود را در اعتبارهای مختلف در اختیار کاربران قرار داده اند.

کاربران ایرانی برای خرید گیفت کارت ها مشکلات متعددی دارند که دلیل اصلی آن اعمال تحریم ها می باشد. فروشگاه ها و سایت های متعددی در زمینه فروش گیفت کارت ها فعالیت دارند. یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت فروشگاهی گیفت کارت وب سایت GiftCard.iR می باشد. کاربران می توانند در این سایت گیفت کارت های مورد نظر خودشان را با کمترین قیمت خریداری کنند.

گیفت کارت چیست و چه مزایایی دارد؟

گگ

گیفت کارت به یک اعتبار غیر نقدی یا مجازی گفته می شود که به وسیله بانک ها، شرکت ها و کمپانی های مختلف برای کاربران عرضه می شود و جایگزین پول نقد می شود. مهم ترین تفاوت گیفت کارت با کارت های اعتباری هدیه ای بودن آن است. مبالغ این کارت ها قابل انتقال به کارت های دیگر نیستند و کاربران فقط قادرند با آنها خریدهای خود را انجام دهند. از مهمترین مزایای این خرید گیفت کارت می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • کاربر می تواند انواع برنامه و نرم افزارهای مورد نظر خود را خریداری نماید.
  • گیفت کارت ها در مقادیر مختلف از 1 دلار تا 100 دلار می توانند وجود داشته باشند.
  • کاربران می توانند با داشتن این گیفت کارت ها به فیلم ها، موسیقی، سریال ها، کتاب ها و ... دسترسی داشته باشند.
  • گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و می توانند در هر زمانی استفاده شوند.

مهم ترین گیفت کارت ها

گگگ

همانطور که گفته شد گیفت کارت ها توسط شرکت های مختلف با اهداف مشخصی عرضه می شوند. تقریباً تمام شرکت های معتبر و فعال در حوزه الکترونیک گیفت کارت هایی برای کاربران خود عرضه کرده اند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • گیفت کارت آیتونز که توسط کمپانی معروف اپل عرضه می شود و از 1 تا 1000 دلار اعتبار دارند
  • گیفت کارت پلی استیشن که می تواند برای عاشقان بازی های ویدیویی یک هدیه بی نظیر باشد و به بازی ها، فیلم ها، سریال ها و ... دسترسی داشته باشند.
  • گیفت کارت گوگل پلی که از سال 2017 به محبوبیت جهانی رسیده و کاربران با استفاده از آن می توانند از گوگل پلی استور خریدهای خود را انجام دهند.
  • گیفت کارت استیم که به وسیله شرکت Valve صادر می شود و به کاربران اجازه می دهد در شبکه مجازی Steem عضو شوند و از همه امکانات آن استفاده کنند.
  • گیفت کارت ایکس باکس که از طرف کمپانی مایکروسافت و به عنوان یک محصول جانبی کنسول XBOX در اعتبارهای 1 تا 1000 دلاری در اختیار کاربران قرار گرفته است و می توانند خریدهای خود را با انجام دهند.
  • گیفت کارت یوسی پابجی که گیمرها و عاشقان بازی پابجی موبایل می توانند با استفاده از آن خریدهای درون برنامه ای خود را انجام دهند.

سخن پایانی

فروشگاه و وب سایت گیفت کارت (GiftCard.iR) با داشتن سابقه ای 9 ساله در زمینه فروش گیفت کارت ها و با داشتن پشتیبانی آنلاین و تحویل آنی گیفت کارت ها خدمات ارزنده ای به کاربران ارائه می کند. کاربران میتوانند هر کدام از گیفت کارت های مورد نظر خودشان را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنند.