۰ نفر

خرید لوازم خانگی با حذف واسطه ها

۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبر: 484677
خرید لوازم خانگی با حذف واسطه ها

نوسانات قیمتی لوازم خانگی ، وجود برندها و مارکهای مختلف ، کالاهای تقلبی و بی کیفیت، آپشنها و گزینه های فنی زیاد مرتبط با هر کالا، تبلیغات متفاوت فروشندگان و .... ممکن است فرآیند خرید لوازم خانگی را به یک فرآیند سخت و خسته کننده تبدیل کند.

بدیهی است که قبل از خرید هر کالا بهتر است اطلاعات کلی در مورد همان کالا کسب کنیم. ولی ما در ادامه می کوشیم نکات کلی را یادآور شویم که می تواند در خرید لوازم خانگی به شما کمک کند.

کدام برند؟

انتخاب برند تا حدی بستگی به میزان بودجه ای که شما برای خرید کنار گذاشته اید دارد. ولی به این نکته دقت کنید که حتی یک برند خیلی معروف نیز ممکن است در تولید همه لوازم خانگی تجربه یکسانی نداشته و در نتیجه کیفیت همه محصولات آن یکسان نباشد. با خریدارانی که تجربه خرید یک برند خاص را داشته اند مشورت کنید. همچنین از تعمیرکاران سوال کنید تا متوجه شوید با گذشت زمان بیشتر محصول کدام برند دچار خرابی می شود.

کدام مشخصات؟

وجود مشخصات، گزینه ها و یا آپشن های متعدد برای یک کالا می تواند هگام خرید شما را با سردرگمی و تردید مواجه کند. بعضی فروشندگان نیز با تاکید ویژه بر روی این مشخصات سعی بر توجیه قیمت بالای کالا و متقاعد کردن شما برای خرید کالا دارند. دقت کنید که خیلی از اوقات همه آن ویژگیها، ویژگیهای اساسی برای آن کالای ویژه برای شما نیستند و ممکن است در طول مدت استفاده از آن کالا حتی یک بار هم به سراغ آن ویژگی خاص نروید.

به عنوان مثال برای خرید تلویزیون ، مهمترین ویژگی کیفیت صدا و تصویر و در نتیجه تکنولوژی های به کار رفته برای افزایش کیفیت صدا و تصویر می باشد. و دیگر گزینه ها مانند اتصال به اینترنت می تواند یک گزینه فرعی باشد.

راهنمای خرید

قبل از خرید، راهنمای خرید لوازم خانگی مورد نظر خود را مطالعه کنید تا از ویژگیهای اساسی که هنگام خرید باید به آنها دقت کنید مطلع شوید.

WhatsApp Image 2020-11-24 at 12.07.59 PM

قیمت مناسب

اگرچه برخی از نوسانات قیمتی به دلائل مختلف از جمله نوسانات ارز و مشکلات دیگر اقتصادی اجتناب ناپذیر است. ولی وجود دلال ها و واسطه های مختلف باعث می شود قیمت ها گاهی اوقات حتی تا چند برابر بیشتر به دست مشتریان برسد.

در این میان یکی از گزینه ها می تواند خرید لوازم خانگی  از بانه به طور مستقیم و با حذف واسطه ها باشد. شما در هر کجای کشور هستید می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق سایت سفارش دهید.

ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد و تسویه حساب درب منزل صورت می گیرد. با استفاده از بارکد محصول می توانید از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

WhatsApp Image 2020-11-24 at 12.08.18 PM

نیازسنجی

قبل از خرید هروسیله ای نیاز واقعی خودتان را مشخص کنید . به عنوان مثال اگر یک ماشین لباسشویی 7 کیلویی نیاز شما را برای شستن لباسها برطرف می کند چرا باید پول خود را برای خرید ماشین لباسشویی با ظرفیتهای بالاتر صرف کنید.

یا هنگام خرید یخچال فریزر اگر فضای کمی در آشپزخانه در اختیار دارید یا یک خانواده کوچک دارید چرا باید هزینه زیادی صرف خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید با حجم بالا کنید.

یا تلویزیونهایی را خریداری کنید که نسبت به فضای مورد استفاده ابعاد بزرگتری داشته باشند.

دوستدار محیط زیست باشید:

و سرانجام هنگام خرید لوازم خانگی سعی کنید کالاهایی را خریداری کنید که دارای استانداردهای محیط زیست باشند و در مورد کالاهای برقی تا حد امکان مصرف انرژی پایین تری داشته باشند. وجود برچسب انرژی می تواند در این زمینه

به شما کمک کند . برچسب های انرژی A،A+،A++ و ... نشان از مصرف انرژی کمتری دارد.