۰ نفر

نمایندگی مجاز فروش جرثقیل سقفی

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳
کد خبر: 419705
نمایندگی مجاز فروش جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی یکی از پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. از جمله کاربرد جرثقیل سقفی سالن های بسته بندی و سوله ها جهت جابجایی کالاهای مختلف می باشد.

جرثقیل سقفی در نمونه های مختلف از جمله پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی هستند که در سالن های بسته بتنی و سوله های فلزی و همینطور در محیط های باز کار جابه جای اجناس و بسیاری مواد مختلف را به صورت عمودی و افقی انجام می دهند. جرثقیل های سقفی انواع مختلفی داشته که بنا به کاربردهای متنوع به صورت دستی و همچنین برقی طراحی و تولید می شوند و مطابق با درخواست مشتریان به محل مورد نظر حمل و نصب می شود.  این وسایل صنعتی در مدل های نرمال، ضد انفجاری و نمونه های مختلف دیگری  همراه با قطعات یدک و تمام لوازمات جانبی از نمایندگی های مجاز قابل خریداری هستند.

2

جرثقیل سقفی چیست؟

جرثقیل سقفی یک ماشین مکانیکی و صنعتی است که در نمونه های مختلف برای جا به جا کردن وسایل سنگین در انبارها و همچنین کارهایی از قبیل تعمیرات و تعویض برخی وسایل در سالن های صنعتی به کار برده می شوند. این وسیله دارای دو ریل فلزی به صورت موازی می باشد که در سقف سالن های بتنی و سوله های فلزی نصب شده و جرثقیل  به شکل افقی بر روی این ریل ها در امتداد سالن، محدود در ۶ جهت می تواند حرکت داشته باشد. این گونه ماشین آلات صنعتی عموما با توجه به محل کاربرد به دو صورت دستی و همینطور برقی طراحی و تولید شده و در اختیار بسیاری از صنعتگران قرار داده می شود.

3

 انواع جرثقیل های سقفی

جرثقیل سقفی بنا به کاربرد و مزیت هایی که از خود نشان می دهد در نمونه های مختلفی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله نمونه های آن عبارتند از: جرثقیل جفت پل، جرثقیل سقفی تک پل، جرثقیل آویز و جرثقیل دروازه ای که بهتر است بدانید جرثقیل جفت پل برای جا به جا کردن مواد در سالن های صنعتی که دهانه و همچنین ظرفیت زیادی مورد نیاز دارد به کار برده می شود، با این نمونه از جرثقیل های سقفی می توانید تعویض و یا تعمیر لامپ های موجود در سالن و همچنین تاسیسات وسایل گرمایشی و خطوط برق رسانی را انجام دهید. نمونه دیگر جرثقیل سقفی تک پل است که این قابلیت را دارد تا خواسته های کاربران را در بالاترین کیفیت مهیا سازد، از طرفی با ساخت سازه هایی متناسب با استاندارد همراه با وزن مرده کم می تواند هزینه های اضافه را کاهش دهد.

4

کاربرد جرثقیل های سقفی

جرثقیل آویز نمونه ای از جرثقیل های سقفی است که به راحتی روی سقف سالن ها نصب می شوند. این نوع جرثقیل ها نیازی به تیر حمال ندارند و در صنعت بیشتر به مونو ریل شهرت گرفته اند و در دو نوع منحنی و همچنین نوع مستقیم طراحی و تولید می شوند، با استفاده از  جرثقیل های آویز این امکان وجود دارد تا فضای ورودی سالن و همینطور فضاهای داخل انبار و برخی نقاط غیر قابل دسترس از تولیدات پر شوند، در این نمونه جرثقیل های سقفی می توان جابه جایی بالابر از ریلی به ریل دیگر  به آسانی صورت بگیرد. نمونه ی دیگر جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای است که علاوه بر کاربرد آن در داخل سالن ها به منظور جا به جا کردن بار در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع جرثقیل ها قابلیت نصب کردن بالابرهای سیم بکسلی تک به همراه دو پل در دسته های کاری متنوع را دارا می باشند.

5

خرید جرثقیل سقفی

امروزه با وجود نیاز کارخانه ها به جا به جایی در محدوده خط تولید و همچنین حمل بار در سالن انبار ها به ساده ترین شکل ممکن، شرایطی را فراهم آورده است تا با توجه به ایمنی پرسنل ها در کنار ایجاد سرعت عمل مسئله خرید جرثقیل های سقفی در صنایع بزرگ مطرح شود. در پروژه های ساختمانی، تجاری و البته صنعتی به جز استفاده از نیروی بازوی انسانی عمل جابه جایی اجناس و هر مواد لازمی در مقیاس های بالا توسط جرثقیل های سقفی انجام می گیرد. بنابراین نیاز به خرید جرثقیل های سقفی در پیشرفت های امروزه یک نیاز اساسی به حساب می آید، به دلیل همین امر بسیاری از شرکت های تولید کننده جرثقیل های سقفی با داشتن نمایندگی های معتبر در اقصی نقاط کشور دسترسی به این وسیله صنعتی را برای خریداران راحت کرده اند. تنها کافیست از طریق سامانه های فروش با آنها تماس گرفته تا نمونه ای از جرثقیل سقفی در محل مورد نظر شما حمل و نصب گردد.

 فروش انواع جرثقیل های سقفی

جرثقیل سقفی جزو پرکاربردترین ماشین آلاتی هستند که هر نوع باری را به صورت عمودی و افقی جابجا می کنند و از اجزایی مانند راهبر، تراورس و همینطور کالسکه و پل به همراه یک قالب تشکیل شده اند. معمولا مراکز فروش جرثقیل سقفی با توجه به کاربرد این وسیله های مکانیکی سعی کرده نمونه های مختلفی از آنها را به صورت جرثقیل ضد انفجار، ارزان ترین جرثقیل های  خاص، فروش قطعات یدک به همراه لوازمات جانبی جرثقیل های سقفی نرمال، فروش  انواع راهبر در کنار عرضه کالسکه در تناژهای مختلف و همچنین ساخت سازه نمونه هایی از جرثقیل های سقفی را به سراسر نقاط کشور ارائه دهند. بنابراین شما با سفارش نمونه ای از این جرثقیل های سقفی می توانید با ایمنی حتمی سرعت جابه جایی در صنعت خود را بالا ببرید.

نمایندگی مجاز فروش جرثقیل سقفی

اگر به دنبال خرید جرثقیل های سقفی نرمال و یا جرثقیل های سقفی ضد جرقه هستید بدون شک نمایندگی های مجاز فروش اینگونه ماشین آلات صنعتی می توانند بدون دخالت هیچ واسطه گری با توجه به کاربرد شما بهترین نوع جرثقیل های سقفی بازویی، مونوریل و همچنین جرثقیل دروازه ای را متناسب با محیط های عادی انفجاری و همینطور محیط های خورنده در دو حالت برقی و دستی را سفارش گرفته و در اسرع وقت با طراحی و ساخت از بهترین تولید کنندگان داخلی در کمترین قیمت بازار در اختیار شما قرار دهند. بدین منظور می توانید به سایت جرثقیل سپانو کران تدبیر مراجعه نمایید.