۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

افزایش قیمت ۳۰تومانی دلار در صرافی‌ها

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 640768
افزایش قیمت ۳۰تومانی دلار در صرافی‌ها

بعد از ظهر امروز، نرخ دلار و یورو در صرافی‌ها به ترتیب افزایشی نزدیک به ۳۰ و ۶۰ تومان را تجربه کرد. این اسکناس آمریکایی در صرافی ملی نیز با ۲۰ تومان افزایش روبرو بود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در بعد از ظهر روز ۱۱ خردادماه، نرخ دلار در صرافی‌ها با افزایش ۳۰ تومانی ثبت شد. در حال حاضر قیمت خرید این اسکناس معادل ۲۵ هزار و ۸۲۱ تومان است.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۸۲۱ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۱۱۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۷۹۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۵۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۶۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۹۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۸۴ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۶۵ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۰۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۹۴۵ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۸۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۹۸ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۱۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۸۶ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۰۶ برای خرید افزایش قیمت اندکی را تجربه می‌کند.