۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

کاهش تدریجی قیمت انواع سکه در بازار

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 636246
کاهش تدریجی قیمت انواع سکه در بازار

قیمت انواع سکه در بازار طلا به‌دنبال نوسانات کاهشی قیمت دلار اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که قیمت اونس جهانی با افزایش قیمت معادل ۱۸۲۶ دلار و ۳۴ سنت ثبت شده است‌، اما بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به‌دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، کاهش قیمت اندک انواع سکه را تجربه می‌کند. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ١۴میلیون و ۳۰۸ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۳۲۱ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۱۳ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۸۰ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۹۵ هزارتومان بود که کاهشی نزدیک به ۱۵ هزار تومان روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۸۹۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۰۲ تومان، کاهش قیمتی اندکی داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۴۸ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان کاهش اندکی داشته است.  

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۱۵۵ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۳۰۶ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۰۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان حباب دارد.