۰ نفر

صعود مجدد دلار به کانال جدید؛

نوسان دلار در مرز ۲۸ هزار تومان

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبر: 626958
نوسان دلار در مرز ۲۸ هزار تومان

قیمت دلار طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را متاثر از اخبار سیاسی در کانال ٢٧ هزار تومان تجربه کرد. اما در نهایت امروز وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد و بین کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در رفت و آمد بود. این اسکناس در این لحظه از معاملات با نرخ ۲۸ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش قیمتی حدود ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که طی هفته گذشته فراز و فرودهای شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، امروز وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد. هرچند نرخ این اسکناس در کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در نوسان است، تا لحظه نگارش این گزارش این ارز با نرخ ۲۸ هزار تومان معامله می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۱۱۳ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۸۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی را در قیمت خرید آن  نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۸۱ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۱۴۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۲۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۸۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۳۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۴۴۱ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۹۲  برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۰۷ برای خرید کاهشی در حدود ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد.