۰ نفر

ثبات بر بازار حاکم شد؛

کاهش اندک قیمت دلار

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 626811
کاهش اندک قیمت دلار

قیمت دلار که هفته پر تلاطمی را پشت سر گذاشت و نوسانات شدیدی را تحت تاثیر اخبار سیاسی در کانال ٢٧ هزار تومان تجربه کرد همچنان در پله‌های انتهایی این کانال قرار دارد و در این لحظه از معاملات با نرخ ٢٧ هزار و ۷۲۰ معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، روز گذشته با نرخ ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان به کار خود پایان داد اما صبح امروز را با اندکی کاهش با قیمت ٢٧ هزار و ۷۲۰ تومان آغاز کرد، اما در ادامه معاملات نوسانات اندکی را تجربه کرد و تا لحظه نگارش این گزارش با همان نرخ اولیه خرید و فروش می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۱۱۷ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۰۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی  را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۶۷ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۹۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۸۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۱۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۲۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۸۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۳۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۴۴۱ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آخرین روز معاملاتی هفته گذشته  معادل ۲۸ هزار و ۶۹۲  برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۰۷ برای خرید کاهشی در حدود ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد.