۰ نفر

با افزایش نگرانی از آینده برجام؛

حرکت آرام دلار به سمت کانال ۲۸ هزار تومان

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷
کد خبر: 626052
حرکت آرام دلار به سمت کانال ۲۸ هزار تومان

در شرایطی که طی هفته گذشته دلار نوسانات شدیدی را متاثر از اخبار مذاکرات و تحریم‌ها تجربه کرد و تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزار تومان پیشرفت، روز گذشته روندی کاهشی در پی داشت. اما این روند ثابت نماند و این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته مجددا در کانال ٢٧ هزار تومان روندی افزایشی داشت به گونه‌ای که در این لحظه به قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد پس از یک جهش قیمت تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزارتومان در روز گذشته، مجددا روندی کاهشی در پیش گرفت و تا میانه‌های کانال ٢٧ تومان شناور بود اما در نهایت با قیمت ٢٧ هزار و ۵٢٠ تومان به کار خود پایان داد. اما امروز این اسکناس معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ٧٠٠ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، حدود ٢٠٠ تومان افزایش قیمت داشت و تا این لحظه از معاملات با روندی افزایشی با قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان خرید و فروش می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١٠۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٩ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١١٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٩٣ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢٣ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٣۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٠٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد. 

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٢٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٣٣٣ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٨١ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۵٠ تومان کاهش قیمت روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵٣٨ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٢۵۴ تومان برای خرید حدود  افزایش قیمت حدود ١۶٠ تومان را نشان می‌دهد.