۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

افزایش مجدد قیمت دلار به کانال ۲۶هزارتومان / نوسان بازار ارز به دنبال اخبار ضد و نقیض برجامی

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰
کد خبر: 616669
افزایش مجدد قیمت دلار به کانال ۲۶هزارتومان / نوسان بازار ارز به دنبال اخبار ضد و نقیض برجامی

بازار ارز امروز تحت تاثیر برخی اخبار ضدونقیض از وین، دوباره به کانال ۲۶هزارتومان بازگشت.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ در جریان معاملات امروز، دلار آزاد تحت تاثیر اخبار ضد و نقیض مربوط به مذاکرات وین، اندکی افزایش قیمت را نسبت به معاملات پشت خطی روز گذشته تجربه کرده است.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد با قیمت ۲۶هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شود. این درحالیست که دلار فردایی روز گذشته وارد کانال ۲۵هزارتومان شد و حتی تا محدوده قیمتی ۲۵هزار و ۷۰۰تومان نیز پایین آمده بود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۴۶۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۶۰تومان برای فروش قیمت زده است. روز دوشنبه در صرافی‌ها، دلار ۲۴هزار و ۴۸۱تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۶۵تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو در صرافی‌های رسمی، ۲۷هزار و ۴۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۷۳تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت معاملاتی یورو در روز دوشنبه، ۲۷هزار و ۳۷۲تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۱۱تومان برای فروش بود.

صرافی ملی اما قیمت دلار را حدود ۱۰تومان افزایش داده است. به این ترتیب این اسکناس با قیمت ۲۴هزار و ۶۷۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۹تومان برای خرید معامله می‌شود.

روز دوشنبه دلار در این صرافی، ۲۴هزار و ۶۶۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۰تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، با حدود ۳۰۰تومان افزایش قیمت به ۲۷هزار و ۷۲۸تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۴۵۲تومان برای خرید اعلام شده است.

درحالی که اخبار خوبی از مذاکرات به گوش می‌رسید و برخی از طرفین اعلام کرده بودند که احتمال بالایی دارد که تا آخر هفته مذاکرات به نتیجه برسد و توافق حاصل شود. پیرو همین اخبار دیروز دلار در معاملات پشت خطی کاهش یافت و به ۲۵هزار و ۷۰۰تومان رسید. 

اما از شب گذشته به دنبال برخی اخبار ضدونقیض که از مذاکرات به گوش می‌رسد، دلار بار دیگر در مدار صعودی قرار گرفت و به کانال ۲۶هزارتومان بازگشت. حال باید دید طی روزهای آینده مذاکرات به کدام سو می‌رود اما نوسانات بازار به دنبال این اخبار بخشی از طبیعت بازار است.