۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت دلار برای ۲۷بهمن / دلار در کانال ۲۷هزارتومان ماندگار می شود؟

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵
کد خبر: 611115
پیش بینی قیمت دلار برای ۲۷بهمن / دلار در کانال ۲۷هزارتومان ماندگار می شود؟

دلار آزاد امروز در ادامه روند افزایشی که از ابتدای هفته آغاز کرده بود به قیمت ۲۷هزار و ۳۶۰تومان رسید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز معاملات امروز را با افزایش قیمت آغاز کرد. 

به این ترتیب در معاملات امروز صبح دلار آزاد معاملات را در قیمت ۲۷هزار و ۳۰۰تومان آغاز کرد و با اندکی افزایش در معاملات عصر به ۲۷هزار و ۳۶۰تومان رسیده است.

2

روز گذشته دلار آزاد برای ساعتی به قیمت ۲۷هزارتومان رسیده بود اما در پایان معاملات با اندکی کاهش به محدوده ۲۶ و ۸۵۰تومان رسید.

22

همچنین کانون صرافان نیز قیمت دلار را در صرافی‌ها، ۲۵هزار و ۱۳۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۳۲تومان برای فروش قیمت زده است. 

222

درحالی که در آخرین معاملات روز یک شنبه، دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵هزار و ۷۱تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۶۷تومان برای فروش معامله می‌شد.

2222

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۶۴۱تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۶۷تومان برای فروش قیمت خورده است. یورو در صرافی‌های رسمی، با قیمت ۲۸هزار و ۶۶۲تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۶۷تومان برای فروش معامله می‌شد.

در صرافی ملی نیز، دلار با قیمت ۲۵هزار و ۳۸۹تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۳۷تومان برای خرید معامله می‌شود. درحالی که روز گذشته این اسکناس در صرافی ملی، ۲۵هزار و ۲۳۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۹۸۳تومان برای خرید قیمت خورده بود و ۱۵۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز با ۱۰۰تومان افزایش قیمت، در صرافی ملی با قیمت ۲۸هزار و ۹۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۰۵تومان برای خرید نمایان شده است. درحالی که روز گذشته با قیمت ۲۸هزار و ۸۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۶۰۶تومان برای خرید قیمت معامله می‌شد.

نوسانات دلار طی روزهای اخیر بیش از هرچیزی تحت تاثیر اخبار مربوط به مذاکرات بوده است. درحالی که روزهای حساسی درحال طی شدن است، اخبار و ضدونقیضی که از روند مذاکرات به گوش می‌رسد دلار را وارد دچار نوسان می‌کند. از طرفی معامله‌گران نیز به دستیابی به توافق در این دور از مذاکرات خوشبین بودند و حتی با شروع آن دلار آزاد را کاهشی کرده و به ۲۶هزار و ۳۰۰تومان نیر رساندند. اما با این اخبار ضدونقیض و تایید و تکذیب‌های مکرر به نظر می‌رسد کمی از امید خود را از دست دادند و طی روزهای گذشته دلار را با اندکی افزایش به کانال ۲۷هزارتومان بازگرداندند. حال باید دید اخباری که طی روزهای آینده از وین به بازار می‌رسد می‌تواند دلار را کاهشی کند یا در کانال ۲۷هزارتومان ماندگار خواهد شد؟