۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه در یک قدمی ورود دوباره به کانال ۱۲میلیون

۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
کد خبر: 506519
پیش بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ سکه در یک قدمی ورود دوباره به کانال ۱۲میلیون

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش دوباره قیمت‌ها در بازار طلای امروز خبر داد و گفت: قیمت سکه در این ساعت از معاملات با افزایش حدود ۳۰۰هزار تومان در یک قدمی ورود به کانال ۱۲میلیون تومان قرار گرفته است.

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: علاوه بر رشد حدود ۶دلاری اونس جهانی، بازار ارز هم به مسیر افزایشی بازگشته و به همین دلیل قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود ۱۰هزار و سکه ۳۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته محمدولی، امروز با رشد قیمت‌ها تقاضا دوباره به بازار برگشته و به خصوص تعداد خریداران سکه بیشتر از مصنوعات طلا است و همین موضوع باعث شده هم قیمت و هم حباب سکه افزایش یابد و به حدود ۶۰۰هزار تومان برسد.

وی درباره آینده قیمت‌ طلا و سکه بیان کرد: تا یک هفته آینده قیمت‌ها تحت تاثیر جو اخبار سیاسی بالا و پایین می‌شود و در این مدت اگر نرخ ارز افزایش یابد شاهد رشد بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود و درصورت انتشار هر خبر مثبت، بازار طلا همپای دلار وارد مسیر نزولی خواهد شد.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸بهمن ماه۹۹

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۵:۳۰) بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۶۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۹۹۸هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار سک میلیون و ۱۵۳هزار تومان فروخته می‌شود.