۰ نفر

قدردانی مجدد مقام معظم رهبری از مجموعه درمانی کشور

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵
کد خبر: 427668
قدردانی مجدد مقام معظم رهبری از مجموعه درمانی کشور

مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر و مجموعه بزرگ درمانی کشور ابراز داشتند: بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مقام معظم رهبری در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مبارزه با شیوع کرونا از وی و مجموعه درمانی تقدیر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

گزارش جنابعالی به شماره ۱۰۰/۶۲ مورخ ۱۳۹۹/۱/۹ در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و از جمله طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، به استحضار مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) رسید، مرقوم فرمودند:

از تلاش‌های وزیر محترم و همکاران و مجموعه بزرگ درمانی کشور بار دیگر تشکر شود. تدابیر صورت گرفته، خوب و انشاالله مؤثر است. طرح غربالگری کار بزرگی است. بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد انشاالله. مهم آن است که شتاب تلاش‌های همه‌جانبه کاسته نشود.

ضمن ابلاغ مراتب تشکر معظم له، از خداوند متعال برای جنابعالی و همکارانتان و مجموعه بزرگ درمانی کشور، صحت، سلامت و پیروزی مسئلت داریم.

محمد گلپایگانی»