۰ نفر

فعال شدن گزینه اطلاعات پرداختی مدیران از آخر مهر

۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸
کد خبر: 305253
فعال شدن گزینه اطلاعات پرداختی مدیران از آخر مهر

سازمان اداری و استخدامی تاکید کرد، کلیه دستگاههای اجرایی مکلفند، تمام اطلاعات پرداختی سطح مدیران کل به بالا را در یک فیش حقوقی به نحوی تجمیع کنند که گزینه نمایش این اطلاعات در سامانه اطلاعاتی دستگاه از مهر ماه قابل فعال شدن باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، کلیه دستگاههای اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، مکلف اند، اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشتمل بر حقوق، فوق العاده ها، هزینه ها، کمک هزینه ها، کارانه ، پرداختهای غیر ماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از مستمر و غیر مستمر نقدی و غیر نقدی به کلیه مقامات روسا مدیران و همترازان آنان را از هر محل در یک فیش حقوقی درج و در گزینه مشاهده پرداختی های مدیران بارگذاری نمایند.

گزینه مشاهده پرداختی های مدیران باید از مهر ماه سال جاری برای دسترسی و مشاهده نهادهای نظارتی و عموم مردم در سامانه اطلاعاتی دستگاه قابل فعال شدن باشد. زمان انتشار عمومی و دسترسی نهادهای نظارتی بر اساس مصوبه هیئت وزیران مشخص خواهد شد.

16

پیش از این در اوایل شهریور ماه رییس سازمان اداری و استخدامی گفته بود: اطلاعات دستگاه‌های دولتی در سامانه ثبت حقوق و دستمزد تا پایان تابستان بارگذاری می‌شود.