۰ نفر

قتل برای فرار از رابطه شیطانی

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبر: 589072
قتل برای فرار از رابطه شیطانی

پسر جوان که در جدال برای فرار از رابطه شیطانی مرتکب قتل شده بود، پس از سه ماه سکوت، به دلیل عذاب وجدان لب به اعتراف باز کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، شامگاه سوم شهریور امسال، ماموران کلانتری جوادیه از طریق تماس مردمی باخبر شدند که مرد موتورسواری بر اثر سقوط از روی موتور جانباخته است. با حضور ماموران در محل، پسر جوانی مدعی شد فرد فوت‌شده قصد سرقت تلفن همراهش را داشته که لباس سارق را گرفته و او را از روی موتور به پایین پرت کرده است.

پسر جوان در ادامه گفت: «نوزاد که بودم، والدینم مرا در خیابانی در شهرستان فسای استان فارس رها کردند و زوجی مرا بزرگ کردند. پنج ماه پیش، پدرخوانده‌ام در خانه فوت شد که گمان می‌بردند من او را کشته‌ام و بعد معلوم شد او سکته کرده است و من از اتهام قتل تبرئه شدم. سارق و همدستش که موتورسوار بودند در خیابان گوشی آیفون ۳۵میلیون تومانی، کیف و مدارکم را دزدیدند. موقع فرارشان، پیراهن یکی از آنها را گرفتم که از روی موتور افتاد و فوت کرد.

ماموران  دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند، اما صحنه‌ای از سرقت نبود. در بررسی سوابق مرد فوت‌شده هم فهمیدند او معتاد و سابقه‌دار است. گفته‌های مالباخته مشکوک به نظر می‌رسید، به همین دلیل بازداشت شد. با گذشت بیش از سه ماه کارشناسان پزشکی‌قانونی نظر دادند که آثار خفگی روی گردن مقتول وجود دارد.

در ادامه تحقیقات، مرد جوان  دیروز به خاطر عذاب وجدان  اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: «در اینستاگرام با دختری آشنا شدم، بعد فهمیدم متاهل است. برای دیدن او از استان فارس به تهران آمدم. آن روز در پایانه جنوب تهران پرسه می‌زدم که ماموران به من شک کرده و بازداشت شدم. گوشی گرانقیمت دوستم را از میان وسایلم پیدا کردند، گفتم سرقتی نیست. به بازداشتگاه منتقل شدم تا صحت حرف‌هایم را بررسی کنند. در آنجا با مرد جوانی آشنا شدم که به اتهام سرقت کتانی بازداشت شده بود. فردای آن روز هر دو آزاد شدیم. او به بهانه برداشتن پولی که زیر خاک مخفی کرده بود، مرا به بیابان‌های جنوب تهران برد و در آنجا با تهدید چاقو مرا در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد که برای رهایی از دستش، دستم را دور گردنش انداختم و وقتی به خودم آمدم، او خفه شده بود. او را به کنار خیابان کشانده و بعد ادعا کردم او و همدستش قصد سرقت موبایلم را داشته‌اند و براثر درگیری به زمین افتاده است، اما بعد از چند ماه تصمیم به اعتراف گرفتم.»

متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران راهی بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد تا درباره ادعایش تحقیق شود.