امروز معامله‌گرها ۱۹۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۸.۴درصد از کل سهام بیمه حافظ معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۶۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «شستا»، «شپنا»، «سپید» و «پارس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۱۹۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام پتروشیمی پارس پس از بازگشایی ۲۶.۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام خوراک دام‌ پارس‌ (غدام) با افت ۷.۹درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری ۸۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۶۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۸.۴درصد از کل سهام بیمه حافظ (وحافظ) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۷.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 01.02.27

رتبه بندی ارزش معاملات 01.02.27