خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۶۴۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سرمایه‌گذاری‌ها به ثبت رسید و همچنین سهام مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۶۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت 9و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «ددانا» و «آسیاتک» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۶۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «وبرق» و «دجابر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۳ میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۹ میلیارد تومان (۹۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف نماد مدیریت به ۱۲.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۳۳میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 1

Image 2