خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۴۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سرمایه گذاری‌ها به ثبت رسید و همچنین سهام مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۸۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «شپارس» و «کقزوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «انرژی۱»، «وبرق» و «گکیش» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۴۶میلیارد تومان (۶۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۹میلیارد تومان (۱۰۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف نماد مدیریت به ۱۴.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۱۴میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۶۰درصد از ۶۰۸میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۹۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۶۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

Image 1

Image 2